🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  2. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  3. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  5. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30796.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

پژوهشگران چینی ربات الهام گرفته از فیلم ترمیناتور ساختند

در فیلم ترمیناتور ۲، رباتی به نام T-1000 نقش منفی فیلم را بر عهده داشت که از آهن مایع ساخته شده بود و بر همین اساس می‌توانست تغییر شکل داده و خود را تعمیر نماید. حال ...

در فیلم - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ترمیناتور ۲، رباتی به نام T-1000 نقش منفی فیلم را بر عهده - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خوی استان آذربایجان غربی - داشت که از آهن مایع ساخته شده بود و بر همین اساس می‌توانست تغییر شکل داده و خود را تعمیر نماید. حال محققان چینی موفق شده‌اند با الهام گرفتن از این شخصیت، ربات کوچکی توسعه دهند که می‌تواند به محیطی‌های خطرناکی قدم بگذارد که انسان و ربات‌های با شکل ثابت - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از انجامش عاجزند.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خوی استان آذربایجان غربی

نمونه‌ی اولیه کوچک این ربات الهام گرفته از فیلم ترمیناتور توسط تیم‌ تحقیقاتی دانشگاه علم و فناوری چین با - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خوی استان آذربایجان غربی - همکاری دانشگاه ولونگونگ استرالیا ساخته شده است. به گزارش رسانه‌های چینی این ربات شامل یک چرخ پلاستیکی کوچک، یک باتری لیتیومی و یک قطره‌ فلز نقره مانند به نام گالیوم می شود.

بر اساس نظر کارشناسان، آلیاژهای فلزی مایع به علت رسانایی بالا، کشش سطحی کنترل شده و انعطاف پذیری خوبشان، منحصراً مناسب ساخت ربات‌های شکل پذیر هستند و می‌توان از آنها در حوزه‌های مختلفی نظیر بخش پزشکی و نظامی استفاده کرد.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خوی استان آذربایجان غربی

در حال حاضر، ربات‌های بسیار کوچک و ظریف موجود در بازار برای انتقال دارو به نقاط حساس بدن مورد استفاده قرار می گیرند و حال، محققان این پروژه باور دارند که در آینده‌ای نزدیک می‌توان - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از فلز مایع برای توسعه چنین ربات هایی استفاده کرد. در صورت عملیاتی سازی این ایده - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ربات‌های کوچک جدید قادر خواهند بود به محل هایی غیر قابل دسترسی برای انسان یا ربات های جامد بروند.

برای مثال مدل - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پیشرفته‌ی این ربات‌ها می‌توانند در مواقع اضطراری از زیر در عبور کرده و افراد داخل اتاق را - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نجات دهند. همچنین با استفاده از فلزات مایع می‌توان ربات‌هایی ساخت که برحسب شرایط خود را تنظیم می کنند و قادرند در مواقع نیاز به هر شکلی تبدیل شوند.

همانطور که در بالا اشاره شد مدل اولیه‌ی این ربات در واقع قطره‌‌ای از فلز گالیوم است که بر اساس تغییر ولتاژ اعمال شده به آن می تواند شکلش را تغییر دهد. این قطره بر همین اساس می‌تواند به جاذبه غلبه کرده و در این چرخ پلاستیکی به حرکت در بیاید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone