🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  3. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  4. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  5. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30808.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل واچ سری ۴ جان یک مرد سوئدی را نجات داد

اپل واچ سری چهارم تنها یک ساعت زیبا و جذاب محسوب نمی‌شود. این ساعت دارای ویژگی‌های پنهانیست که می‌تواند در بعضی از موارد منجر به نجات جان انسان‌ها شود. سری چهارم ساعت‌های هوشمند اپل به ...

اپل واچ سری چهارم تنها یک ساعت زیبا و جذاب محسوب نمی‌شود. این ساعت دارای ویژگی‌های پنهانیست که می‌تواند در بعضی از موارد منجر به نجات - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گلوگاه استان مازندران - جان انسان‌ها شود. سری چهارم ساعت‌های هوشمند اپل به تازگی ماه گذشته به بازار آمدند و ویژگی جدید به کار - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گلوگاه استان مازندران - رفته در آن که زمین خوردن‌های ناگهانی صاحبان ساعت را تشخیص می‌دهد توانست جان یک مرد سوئدی را نجات دهد.

بنابر گزارشات خبرگزاری‌های سوئد، اپل واچ سری چهارم نقشی کلیدی در نجات «گوستاوو رودریگز» داشت. مردی ۳۴ ساله که طبق معمول مشغول آشپزی در آشپزخانه بود که ناگهان به خاطر دردی عجیب و دردناک در پشتش روی زمین می‌افتد.

رودریگز این درد را شبیه به فرو کردن چاقو در پشتش توصیف می‌کند.

رودریگز این درد را شبیه به فرو کردن چاقو در پشتش توصیف می‌کند. بعد از احساس این درد شدید، گنزالو ترجیح داد آن را زیاد جدی نگیرد. اما به محض اینکه ماهیتابه را تکان داد، درد تشدید شد و او به زمین افتاد و اجاق گاز همچنان روشن بود. - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گلوگاه استان مازندران - درد به حدی شدید بود که همه چیز پیش چشمان - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گلوگاه استان مازندران - او سیاه شد. گوستواوو قادر به حرکت نبود. اپل واچ متوجه این زمین خوردن ناگهانی شد و از گوستاوو پرسید که آیا نیازی به تماس با ۱۱۲ هست یا نه؟ (شماره‌ی ویژه در کشور سوئد).

رودریگز خودش را سینه خیز - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گلوگاه استان مازندران - به پذیرایی رساند و توانست روی یک مبل بنشیند. اما - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گلوگاه استان مازندران - توانایی رسیدن به تلفن که در اتاقی دیگر بود را نداشت. او بالاخره موفق شد از طریق اپل واچ با مادر زنش که در همان حوالی زندگی می‌کرد تماس بگیرد. مادرزنش به خانه‌ی رودریگز آمد و اورژانس را نیز خبر کرد.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گلوگاه استان مازندران

البته در این اتفاق، نیازی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گلوگاه استان مازندران - به تماس اپل واچ با اورژانس نبود. اما ویژگی خاصی در این ساعت‌های هوشمند تعبیه شده که در صورتی که کاربر بعد از زمین خوردن ناگهانی به سوال اپل واچ پاسخ ندهد، ساعت به طور خودکار با اورژانس تماس می‌گیرد.

این ویژگی می‌تواند یکی از آشنایانتان را از وضعیت با خبر کند و محل حادثه را برای وی ارسال نماید.

ویژگی تشخیص زمین خوردن ناگهانی در اپل واچ سری ۴ به طور خودکار برای افرادی که بالای ۶۵ سال سن داشته باشند فعال می‌شود. همچنین می‌توان این ویژگی را روی آیفون به طور دستی فعال کرد (البته اپل این هشدار را می‌دهد که ممکن است برخی تشخیص‌های غلط برای - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گلوگاه استان مازندران - افرادی که فعالیت بیشتری دارند منجر به تماس‌های بیهوده با اورژانس شود).

این ویژگی همچنین می‌تواند یکی از آشنایانتان را از وضعیت اورژانسی با خبر کند و محل حادثه را برای وی ارسال نماید. البته این اتفاق تنها در صورتی رخ می‌دهد که صاحب ساعت هوشمند برای مدت حداقل یک دقیقه‌ای پاسخ اپل واچ را ندهد.

از طریق اپل واچ همچنین می‌توان به سادگی با نگه داشتن یک دکمه با سرویس‌های ضروری تماس گرفت. ویژگی SOS نیازمند وجود یک آیفون در نزدیکی اپل واچ‌هایی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گلوگاه استان مازندران - است که قادر به استفاده از LTE نیستند. البته ساعت‌های هوشمندی که به خودی خود از سرویس سلولی فعال بهره‌مند شده‌اند می‌توانند بدون نیاز به آیفون تماس‌های اضطراری را برقرار کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر درسا نوشته شده درتاریخ 1402/03/09
وقت بخیر شرکت شما خورشیدکلا گلوگاه هم تعمیرات لباسشویی تکنوگاز AWM12W داره؟
پاسخ: بله در خورشیدکلا شهر گلوگاه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone