🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  5. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33369.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

میان‌رده های سامسونگ احتمالا به قابلیت شارژ بی‌‌سیم مجهز می‌شوند

«دی جی کو»، مدیرعامل سامسونگ موبایل مدتی پیش از تعهد این کمپانی بر ارائه قابلیت های پیشرفته پرچمدارها در موبایل های میان رده خبر داد که هدف از آن ایجاد مزیت رقابتی بیشتر و کنار ...

«دی جی کو»، مدیرعامل سامسونگ موبایل مدتی پیش از تعهد این کمپانی بر ارائه قابلیت های پیشرفته پرچمدارها در موبایل های میان رده خبر داد که هدف از آن ایجاد مزیت رقابتی بیشتر و کنار زدن رقبای چینی نظیر شیائومی، اوپو و غیره در بازارهایی مثل هند است.

کمپانی کره ای پیش از این با معرفی گلکسی A7 مجهز به دوربین سه گانه عزم خود برای پیاده سازی این استراتژی را به رخ رقبا کشید و حالا خبرهایی مبنی بر گسترش دامنه آن به شارژرهای بی سیم به گوش می رسد.

اگرچه سامسونگ به صورت رسمی از اظهار نظر در این باره خودداری کرده اما یکی از مقامات این شرکت «عمومی ساختن کاربرد شارژ بی سیم» را به عنوان قابلیت بعدی میان رده ها ذکر کرده است. اخیرا نیز گزارشی در رابطه با توسعه شارژر بی سیم به - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چالوس استان مازندران - مراتب ارزانتر - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چالوس استان مازندران - از نمونه قبلی توسط سامسونگ منتشر شده که این شایعه را تقویت می کند.تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چالوس استان مازندران

در حال حاضر شارژر - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چالوس استان مازندران - دوگانه و استند سامسونگ به ترتیب حدود ۸۰ دلار و ۶۰ دلار قیمت دارند اما شارژر بی سیم جدید قرار است بهایی کمتر از ۲۰ دلار داشته باشد. در صورت محقق شدن این پروژه شاهد رقابت سنگین تری میان موبایل سازهای کره ای و چینی در بازارهای در حال توسعه خواهیم بود.

نکته جالب این جاست که سامسونگ برای کاهش قیمت از فناوری های پیشرفته چشم پوشی نکرده - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چالوس استان مازندران - و ظاهرا شارژر بی سیم این کمپانی از ماژول مخابره Chemtronics بهره - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چالوس استان مازندران - می برد که در مدل های گرانبهاتر تعبیه شده است. علاوه بر این دیوایس مذکور قرار است خروجی ۱۰ واتی را ارائه کند.

کمپانی کره ای قرار است اواخر - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چالوس استان مازندران - ماه جاری میلادی رویدادی برگزار کند و انتظار می رود طی آن شاهد - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چالوس استان مازندران - رونمایی از میان رده های جدید این شرکت باشیم. - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چالوس استان مازندران - از آنجا که شارژر مذکور به صورت ویژه برای این سری توسعه پیدا کرده بعید نیست که معرفی این دیوایس نیز طی همین رویداد صورت گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone