🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  2. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  3. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  4. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38127.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

گوگل لنز حالا می تواند انواع سگ ها و گربه ها را تشخیص دهد

گوگل لنز (Google Lens) یک اپلیکیشن واقعیت افزوده برای تشخیص تصاویر است که با دستیار هوشمند گوگل اسیستنت (Google Assistant) و برنامه گوگول فوتوز (Google Photos) سازگار بوده و به کاربران اجازه می دهد تا هر ...

گوگل لنز - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر رویان استان مازندران - (Google Lens) یک اپلیکیشن واقعیت افزوده برای تشخیص تصاویر است که با دستیار هوشمند گوگل اسیستنت (Google Assistant) و برنامه گوگول فوتوز (Google Photos) - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر رویان استان مازندران - سازگار بوده و به کاربران اجازه می - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر رویان استان مازندران - دهد تا هر وقت دوربین موبایل خود را به سمت چیزی می گیرند، برنامه به شکل خودکار آن را شناسایی کرده و اطلاعات بیشتری در اختیار او قرار بدهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر رویان استان مازندران

مثلا اگر از طریق گوگل لنز، دوربین موبایل را رو به روی مجسمه آزادی بگیرید توضیحاتی از قبیل اندازه مجسمه، ارتقا و نکات مرتبط را خواهید دید. با وجود اینکه گوگل لنز فعلا در مرحله آزمایش به سر می برد اما روز به روز باهوش تر می شود و حالا در آپدیت جدیدی که به تازگی منتشر شده، این اپ می تواند سگ ها و گربه ها را از - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر رویان استان مازندران - نژادهای گوناگون تشخیص - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر رویان استان مازندران - داده و - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر رویان استان مازندران - توضیحاتی از آن ها نشان می دهد.

نحوه استفاده از قابلیت تشخیص نژاد گوگل لنز همانند دیگر ویژگی های برنامه است. می توانید دوربین را جلوی سگ و گربه بگیرید یا یک عکس از گالری موبایل انتخاب کنید تا برنامه آن را آنالیز کند. در صورتی هم که هوش مصنوعی اپلیکیشن مطمئن نبود، جای نمایش یک نژاد لیستی از پیشنهادات نژادهای مختلف به نمایش در می آید.

تشخیص سگ و گربه تنها بخشی کوچک از برنامه های - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر رویان استان مازندران - گوگل برای لنز است. در ماه فوریه اهالی مانتن ویو تایید کردند که روی بهبود سیستم تشخیص حیوانات و گیاهان برنامه کار می کنند و در آینده شاهد ویژگی های بیشتری خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone