🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  3. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33685.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

اوپو K1 معرفی شد؛ میان رده قدرتمند با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر

گوشی میان رده قدرتمند اوپو K1 با نمایشگر 6.4 اینچی از نوع امولد در چین معرفی شد. این گوشی شباهت بسیاری به اوپو R17 و اوپو R17 پرو دارد. نمایشگر رزولوشن 2340 در 1080 پیکسلی با ...

گوشی میان رده قدرتمند - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اوپو K1 با - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نمایشگر 6.4 اینچی از نوع امولد در چین معرفی شد. این گوشی شباهت بسیاری به اوپو R17 و اوپو R17 پرو دارد.

نمایشگر رزولوشن 2340 در 1080 پیکسلی با نسبت 19.5 به 9 دارد و در بالای آن یک بریدگی قطره ای شکل به چشم می خورد. چیپست اسنپدراگون 660 به همراه 4 یا 6 گیگابایت رم به اوپو K1 قدرت می دهند، حسگر اثر انگشت - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - در زیر نمایشگر تعبیه شده و از فناوری ویژه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بناب استان آذربایجان شرقی -  light screen fingerprint برای افزایش سرعت آنلاک شدن با اثر انگشت بهره می برد. برای نمایشگر - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - هم یک لایه محافظ گوریلا گلس 5 در نظر گرفته شده است.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

دروبین - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اصلی اوپو K1 دوگانه با رزولوشن 2+16 مگاپیکسلی است و در - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - جلوی گوشی هم یک دوربین 25 مگاپیکسلی تعبیه شده است. این گوشی به قابلیت های هوش مصنوعی از جمله تشخیص - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - تا 120 صحنه برای عکاسی و نیز قابلیت های بهبود زیبایی چهره مجهز شده است.

باتری اوپو K1 - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ظرفیتی 3500 میلی آمپر ساعتی دارد و با اندروید 8.1 به همراه رابط کاربری اختصاصی کالر او اس - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - 5.2 مجهز شده است. ابعاد گوشی 158.3 در 75.5 در 7.4 میلی متر است و وزنی 156 گرمی دارد.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

از دیگر قابلیت های گوشی می توان به پشتیبانی از شبکه های LTE، وای فای با استانداردهای a/b/g/n/ac، بلوتوث 5.0، درگاه USB-C و درگاه 3.5 میلی متری هدفون اشاره کرد.

اوپو - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - K1 از هم اکنون با قیمتی معادل با 200 یورو برای مدل با 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایتی در چین - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - آماده پیش فروش شده و مدل با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی هم قیمتی معادل با 230 یورو دارد. عرضه گوشی ها از 27 مهر ماه آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone