🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  5. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33696.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

استیکرهای واقعیت افزوده گوگل با چهار بسته انیمیشن جدید به روز شد

امروز رویداد معرفی محصولات پیکسل گوگل در نیویورک برگزار شد و این کمپانی طی همین مراسم اعلام کرد که قصد دارد نام استیکر‌ های واقعیت مجازی خود را به گوگل پلی گروند (به معنی زمین ...

امروز رویداد معرفی محصولات پیکسل گوگل در نیویورک برگزار شد و این کمپانی طی همین مراسم اعلام کرد که قصد دارد نام استیکر‌ های واقعیت مجازی خود را به گوگل پلی گروند (به معنی زمین بازی) تغییر دهد.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر قائمشهر استان مازندران

اکنون این برنامه به حالت ویژه ای برای دوربین‌های پیکسل مجهز شده و با کمک الگورتیم منحصر به فردی، بهترین انیمیشن واقعیت افزوده جدید را برای صفحه نمایش کاربر پیشنهاد می‌دهد. حال فرقی ندارد که کاربر از دوربین اصلی یا سلفی استفاده کند. علاوه بر این گوگل ۴ بسته‌ی جدید برای انیمیشن‌ های واقعیت افزوده خود معرفی کرده و آنها را پِلی‌موجی نامیده است.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر قائمشهر استان مازندران

سال گذشته گوگل از استیکر‌ های واقعیت افزوده‌ی خود رونمایی کرد. - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر قائمشهر استان مازندران - این استیکر‌ها در واقع انیمیشن‌های مجازی هستند که همانند فیلتر‌ های اسنپ‌چت روی تصاویر واقعی قرار می‌گیرند. تفاوت آنها با یکدیگر این است که انیمیشن های جدید کاملاً سه بعدی بوده و به لطف تکنولوژی پیشرفته گوگل در زمینه هوش مصنوعی، بهتر می‌توانند اشیای موجود در محیط و پیرامون کاربر را تشخیص دهند.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر قائمشهر استان مازندران

در چهار بسته جدید، کاربر می‌تواند از میان اثرات آب و هوایی، علائم تعاملی و تصویری، حیوانات خانگی کارتونی و انیمیشن‌های ورزشی کمیک، یک انیمیشن را انتخاب کرده و از آنها استفاده کند.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر قائمشهر استان مازندران

اکنون کاربران می‌توانند این بسته‌ها - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر قائمشهر استان مازندران - را از فروشگاه پلی استور دانلود کنند. علاوه بر این گوگل، به منظور بزرگداشت سالگرد ده سالگی دنیای سینمایی مارول، کاراکتر‌های واقعیت افزوده‌ای شخصیت‌های آن را به گزینه‌های خود اضافه کرده است. بدین ترتیب کاربران می‌توانند در حیات خانه‌ی خود، حضور آیرون‌من یا اسپایدرمن را تجربه کنند و با آنها عکس بگیرند.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر قائمشهر استان مازندران

ضمن اینکه انیمیشن‌های «دونالد گلوور» - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر قائمشهر استان مازندران - بازیگر و رپر معروف آمریکایی در دسترس کاربران قرار گرفته - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر قائمشهر استان مازندران - و آنها می‌توانند از این استیکر‌ها نیز استفاده کنند. اپلیکیشن یاد - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر قائمشهر استان مازندران - شده به طور پیش فرض روی گوشی‌های پیکسل 3 نصب شده - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر قائمشهر استان مازندران - و قرار است در آینده‌ای نزدیک برای نسل قبلی گوشی‌های پیکسل نیز عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone