🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33693.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

نگاهی به 5 خبر مهم که در مراسم Made by Google امسال اعلام شد

بعد از ماه ها گمانه زنی و انتشار شایعات فراوان، موبایل های خانواده پیکسل 3 بالاخره در جریان مراسم عصر امروز گوگل به صورت رسمی معرفی شدند. اما این مراسم به موبایل های پرچمدار جدید ...

بعد از - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - ماه ها گمانه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - زنی و انتشار شایعات فراوان، موبایل های خانواده پیکسل 3 بالاخره در جریان مراسم عصر امروز گوگل به صورت رسمی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - معرفی شدند. اما این مراسم به موبایل های پرچمدار جدید گوگل محدود نبود و فرصتی پیش آمد تا برای نخستین بار شاهد دیوایس هایی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - دیگر مانند پیکسل اسلیت و گوگل هوم هاب نیز باشیم. برخلاف دیگر مراسم های گوگل، این کمپانی امروز کنفرانسی فشرده با حضور دیوایس های گوناگون برگزار کرد که اکثر آنها از همین حالا برای پیش خرید در دسترس قرار قرار دارند. بیایید نگاهی بیندازیم به 5 خبر مهم که در مراسم Made by - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - Google امشب اعلام شد.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس

پیکسل 3 و - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - پیکسل 3 - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - اکس ال تقریباً همان چیزی هستند که انتظارش را داشتیم. پیکسل 3 دیوایسی 5.5 اینچی و مدل اکس ال دیوایسی 6.3 اینچی است. برخلاف دیگر پرچمدارهای موجود در بازار، پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال همچنان یک دوربین در پشت دارند اما در عوض از دوربین جلوی دوگانه برای ثبت سلفی های عریض - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - بهره می برند.

گوگل قابلیت های تازه ای مانند زوم با رزولوشن بالا، حالت کم نور Night Sight و حالت فوتوبوث که به صورت خودکار از مردم و حیوانات خانگی تصویربرداری می کند را به دوربین دو دستگاه آورده. و تمام این قابلیت های جدید به کمک چیپی به نام Pixel Visual Core میسر شده اند. علاوه بر این ها، پیکسل 3 حالا از شارژر وایرلس مخصوص به خود که Pixel Stand نام گرفته بهره می برد و به کمک آن، می تواند به عنوان یک نمایشگر هوشمند عمل کند.

مدل پایه پیکسل 3 و پیکسل - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - 3 اکس ال با حافظه 64 گیگابایتی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - به ترتیب با قیمت 799 و 899 فروخته می شود و رنگ های مشکی، سفید - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - و صورتی جزو گزینه هایی هستند که از میان - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - آنها انتخاب خواهید داشت. پیش فروش از امروز آغاز شده و از روز 18 اکتبر سفارشات به دست مشتریان می رسد.

دوپلکس و Screen Call ابتدا به پیکسل می آیند

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس

سیستم تماس صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی Duplex از زمانی که در کنفرانس توسعه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - دهندگان گوگل رونمایی شد بسیار جنجال برانگیز بوده. بعد از پشت سر گذاشتن تست های اولیه در تابستان، این قابلیت حالا تاریخ عرضه مشخصی دارد: ماه نوامبر امسال. این قابلیت به همراه قابلیت Screen Call که پیام اشخاص تماس گیرنده - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - را در قالب متن در اختیار کاربر قرار می دهد به صورت انحصاری برای موبایل های پیکسل عرضه می شود و از آن می توان برای رزرو وقت در اماکن مختلف یا برقراری تماس استفاده کرد.

سیستم عامل کروم روی یک تبلت

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس

با دیوایس پیکسل اسلیت، گوگل سیستم عامل کروم را به تبلتی 12.3 اینچی می آورد. پیکسل اسلیت اسپیکری دوگانه در جلو دارد، به جک هدفون مجهز نشده، - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - از - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - چیپ Titan Security بهره می برد و حسگر اثر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - انگشت آن نیز در بالا تعبیه شده است تا گشودن قفل دستگاه با سرعت بیشتری صورت گیرد. این تبلت ضمناً همراه با کیبورد - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - بلوتوثی مخصوص از راه می رسد که دکمه هایی گرد و بک لایت دارد. متاسفانه اما این کیبورد در بسته بندی دستگاه قرار نگرفته و باید به صورت جداگانه و با قیمت 199 دلار خریداری شود.

به هنگام عرضه پیکسل اسلیت تنها در رنگ آبی و با قیمت 599 دلار در دسترس خواهد بود و با خرید آن اشتراک سه ماهه YouTube TV را نیز دریافت می کند. گوگل هنوز تاریخ عرضه این - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - دستگاه را اعلام نکرده و صرفاً می دانیم تا پیش از پایان سال روانه بازار خواهد شد.

رونمایی از گوگل هوم هاب یک - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - روز پس از فیسبوک پورتال

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس

گوگل هوم هاب - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - نمایشگری هوشمند است که می تواند به کمک گوگل فوتوز به عنوان یک قاب عکس یا ورژنی تصویری از گوگل اسیستنت - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - یا فیدی برای ویدیوهای یوتوبی شما عمل کند. - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - این دستگاه با گجت های هوشمند خانگی سازگار است و تنظیمات آنها را براساس روتین های شما زمان بندی می کند. ادغام با یوتوب بزرگ ترین وجه تمایز - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - هوم هاب از آمازون اکو شو است و گوگل حالا یک برتری چشمگیر نسبت - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - به دیوایس های غول خرده فروشی دارد.

هوم هاب از امروز برای پیش خرید در دسترس قرار گرفته و از - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - روز 22 اکتبر با قیمت 149 - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - دلار عرضه می شود. با خرید این دستگاه ضمناً اشتراک شش ماهه یوتوب پریمیوم را نیز دریافت می کنید.

محصولات دیگری که روی استیج رونمایی نشدند

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس

اگرچه گوگل به رونمایی از دیوایس های دیگری که در دستور کار دارد نپرداخت، به روزرسانی اخیر پلی استور نشان می دهد - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - که یک کروم کست جدید و همچنین یک ایرباد 30 دلاری USB-C هم اکنون برای خرید در دسترس قرار گرفته. این - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - ایرباد قرار است در بسته بندی پیکسل - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - 3 و پیکسل 3 اکس ال قرار گیرد اما مشتریان پیکسل های قبلی که چندان عاشق پیکسل بادهای بلوتوثی خود نیستند هم می توانند از آن بهره بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone