🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  4. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33692.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

شکایت سونی از کاربر کالیفرنیایی به علت فروش پلی استیشن ‌های جیلبریک شده

طی پنج سال گذشته سونی آن چنان به کپی خور شدن کنسول‌هایش توجهی نشان نمی‌داده اما اکنون به نظر می‌رسد شرکت ژاپنی روش جدیدی برای این مسئله در پیش گرفته چرا که به تازگی از ...

طی پنج سال گذشته سونی آن چنان به کپی خور شدن کنسول‌هایش توجهی نشان نمی‌داده اما اکنون به نظر می‌رسد شرکت ژاپنی روش جدیدی برای این مسئله در پیش گرفته چرا که به تازگی از - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کاربری کالیفرنیایی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به علت فروش - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - پلی استیشن‌ - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - های جیلبریک شده شکایت کرده است.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

همانطور که می‌دانید کاربران با استفاده از این کنسول می‌توانند نسخه‌های غیر رسمی و کپی نرم‌افزار‌ را روی آن اجرا کنند. مردی کالیفرنیایی به نام اریک اسکِیلز هم از این مسئله سؤ استفاده کرده و به فروش کنسول‌های جیلبریک شده در پلتفرم ای بِی و وب سایت رسمی خود پرداخته است.

بدین ترتیب اسکیلز - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - قانون کپی‌رایت هزاره دیجیتال و سونی را با کپی خور - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کردن کنسول‌هایش زیر پا گذاشته. به همین دلیل سونی از وی شکایت کرده است.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

البته اسکیلز آنچنان هم به صورت مخفیانه فعالیت‌های خود را به انجام نرسانده چرا که به صورت علنی در وب سایت رسمی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - خود به فروش کنسول‌ها پرداخته است. کمپانی ژاپنی با خرید دو کنسول جیلبریک شده - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - موفق شده وی را گیر بیندازد و شواهدی برای دادگاه فراهم آورد.

جالب اینجاست که اسکیلز دستورالعمل‌هایی هم برای نحوه‌ی نصب کپی‌های غیر قانونی بازی‌ها هم به همراه کنسول‌ها فرستاده که کار را برایش بدتر - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کرده است.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

سونی با بررسی وب سایت رسمی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - او پرچم سیاه دزدان دریایی (که نماد استفاده - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - غیر قانونی از بازی‌های - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کپی خور است) را هم پیدا کرده و معلوم شده که او با شعار «دیگر بازی نخرید» سعی داشته کاربران را به خرید بازی‌های غیر قانونی تشویق کند. بدین ترتیب اسکیلز دیگر نمی‌تواند مدعی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شود که تنها کنسول‌ها را به دلایل دیگری ماد و اصلاح کرده است.

سونی هنوز میزان خسارات وارده به کمپانی خود را اعلام نکرده اما احتمال دارد که با توجه به فعالیت طولانی اسکیلز، شرکت ژاپنی رقم بالایی را گزارش کرده و مبلغ زیادی را درخواست نماید. این دادخواست می‌تواند اولین شکایت - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - سونی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - برای جیلبریک شدن کنسول پلی استیشن 4 باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone