🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33694.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

مدل های مختلف گلکسی اس ۱۰ در اسناد وزارت صنایع چین رویت شدند

در ماه های اخیر شایعات بسیاری از فرضیه عرضه سری گلکسی اس ۱۰ در سه مدل استاندارد، پلاس و لایت به گوش می رسید و حالا با رویت اسناد مربوط به نامگذاری این سه مدل ...

در ماه - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - های اخیر - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شایعات بسیاری از فرضیه عرضه سری گلکسی اس ۱۰ در سه مدل استاندارد، پلاس و لایت به گوش می رسید و حالا با رویت اسناد مربوط به نامگذاری این سه مدل در وزارت صنایع و فناوری اطلاعات چین، می توان این خبرها را کم و بیش تایید شده - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تلقی کرد.

این سه مدل فعلا با نام های رمز Beyond 1 ،Beyond 0 و Beyond 3 شناخته می شوند. نخستین مدل قرار است مدلی لایت از این - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - پرچمدار باشد و Beyond 1 و Beyond 2 نیز مدل های معمولی و پلاس این خانواده خواهند بود.تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

در اسناد وزارتخانه مذکور که با نام مخفف MIIT شناخته می شود، به شماره مدل رسمی این موبایل اشاره شده اما اسامی موبایل ها قید نشده است. این وزارتخانه که مسئولیت نظارت بر گجت های بی سیم و اینترنت را بر عهده دارد شماره مدل سری گلکسی اس - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ۱۰ را SM-G9700، SM-G9730 و SM-G9750 ذکر کرده است.

از آنجا که SM-G9600 به گلکسی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اس ۹ و SM-G950 به مدل پلاس اشاره دارد به راحتی می توان حدس زد که شماره های مذکور به خانواده گلکسی اس ۱۰ تعلق دارند.

از سوی دیگر مدل های موجود در لیست سازمان چینی شامل شبکه های 5G نیستند و از اینرو به نظر می رسد که بر خلاف شایعات قبلی از مدل چهارم سازگار با شبکه 5G خبری نخواهد بود.

در این لیست به مشخصات موبایل - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ها اشاره نشده اما بر اساس فرضیات کنونی مدل نخست قرار است به نمایشگری - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تخت و ۵.۸ اینچی مجهز شود اما دو مدل دیگر با نمایشگر خمیده و در ابعاد ۵.۸ و ۶.۴۴ - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اینچ از راه می رسند. آخرین پرچمداری که سامسونگ با نمایشگر تخت عرضه کرد گلکسی اس 7 سال ۲۰۱۶ بود. از آن زمان سامسونگ به استفاده کامل از پنل های خمیده - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - در پرچمداران خود روی آورده و از طرف دیگر برند «اج» را برای همیشه کنار - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - گذاشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone