🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  4. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  5. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33688.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

اینستاگرام از احراز هویت دو مرحله‌ای اپ‌های دیگر پشتیبانی می‌کند

گزارش شده که اکنون اینستاگرام از احراز هویت دو مرحله‌ای اپ‌های دیگر نظیر گوگل و Duo Mobile در سیستم عامل ‌های اندروید و iOS پشتیبانی می‌کند. این ویژگی چند هفته پیش برای سیستم عامل iOS عرضه ...

گزارش شده که اکنون اینستاگرام از احراز هویت دو مرحله‌ای اپ‌های دیگر نظیر گوگل و Duo Mobile در سیستم عامل ‌های اندروید و iOS - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان - پشتیبانی می‌کند. این ویژگی چند هفته پیش برای سیستم عامل iOS عرضه شد و اکنون بالاخره این قابلیت به ویژگی‌های اپلیکیشن اینستاگرام برای سیستم عامل اندروید نیز اضافه شده است. بدین ترتیب کاربران می‌توانند از این روش به جای سیستم پیامکی برای احراز هویت دو مرحله‌ای خود استفاده کنند.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان

کارشناسان باور دارند که سیستم احراز هویت پیامکی مشکلات امنیتی بسیاری دارد و کاربران باید هر چه سریعتر از روش‌ها و اپ‌های دیگر برای احراز هویت دو مرحله‌ای بهره ببرند. کاربران هر دو سیستم عامل برای فعال کردن این ویژگی جدید باید به منوی اصلی یا همبرگری پروفایل خود بروند و پس از انتخاب بخش تنظیمات، گزینه‌ی احراز هویت دو مرحله‌ای را انتخاب نمایند.

پس از آن باید اپلیکیشن مورد نظر خودشان برای انجام احراز هویت دو مرحله‌ای را انتخاب نمایند. اینستاگرام به صورت خودکار اپلیکیشن قابل استفاده در تلفن هوشمند کاربر پیدا کرده و آن را به کاربر پیشنهاد می‌دهد. علاوه بر این طی پروسه‌ی یاد شده، کاربر را همراهی می‌کند و توضیحات لازم را به وی ارئه می دهد.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان

بدین ترتیب کاربران تمامی تلفن‌های هوشمند از این به بعد می‌توانند علاوه بر استفاده از - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان - سیستم پیامکی برای احراز هویت دو مرحله‌ای، از این - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان - روش جدید بهره ببرند.

گفته شده که کاربران هر چه سریعتر باید از اپلیکیشن‌های دیگر برای احراز هویت دو مرحله‌ای خود بهره ببرند چرا که ثابت شده هکر‌ها به آسانی می‌توانند سیم - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان - کارت کاربران را حک کرده و با نفوذ به شماره تلفن آنها، از سیستم احراز هویت دو - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان - مرحله‌ای پیامکی سؤ استفاده کنند. آنها با این نفوذ - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خمام استان گیلان - می‌توانند مجوز ورود به تمامی برنامه‌ها را بیابند و به دیتای با ارزش کاربران دسترسی پیدا کنند.

 

تماشا کنید: بستن اجباری برنامه‌ها باعث می‌شود مصرف باتری شما بیشتر شود

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone