🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  4. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  5. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33686.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

درخواست تجدید نظر گوگل از اتحادیه اروپا برای جریمه ۵ میلیارد دلاری

بعد از آنکه یکی از نهادهای قانونگذار در اروپا شرکت آلفابت را در حدود ۵ میلیارد دلار جریمه کرد روز گذشته گوگل درخواست تجدیدنظر خود را برای کاهش این مبلغ تسلیم کمیسیون اروپا کرد. اما ...

بعد از آنکه یکی از نهادهای قانونگذار در اروپا شرکت آلفابت را در حدود ۵ میلیارد دلار جریمه کرد روز گذشته گوگل درخواست تجدیدنظر خود را برای کاهش این مبلغ تسلیم کمیسیون اروپا کرد. اما علت جریمه طبق اعلام نهاد قانونگذار نقض آگاهانه قوانین ضد انحصار از جانب گوگل اعلام گردید.

در پرونده اولیه این شکایت، کمیسیون اروپا - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مدعی شد که گوگل با باندل کردن محصولاتی نظیر سرچ گوگل و - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اپ های کروم از سلطه خود بر سیستم عامل اندروید سوء استفاده می کند و با پرداخت - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - پول به شرکت های تولید کننده موبایل آنها - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - را - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مجبور می کند که سرچ گوگل را به صورت پیشفرض درون - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - محصولاتشان قرار دهند.

به دنبال این تصمیم در ماه جولای گوگل اعلام کرد که درخواست تجدید نظر خود برای این حکم را به دادگاه ارائه خواهد کرد اما آنطور که وال استریت ژورنال گفته تا به امروز گوگل چنین درخواستی را مطرح نکرده است. بعد از ابلاغ حکم اولیه، گوگل ۹۰ روز زمان داشت تا با پایان دادن به رفتارهای ضد رقابتی خود - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - همچنان اجازه داشته باشد گوگل پلی استور را روی دستگاه های مختلف نصف کند. در حالی که تنها چند روز تا پایان این بازه زمانی ۹۰ روزه باقی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مانده بود گوگل بالاخره درخواست خود را تسلیم سازمان مربوطه کرد.

گوگل قبلا ۲.۷ - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - میلیارد دلار دیگر نیز به خاطر نقض قوانین - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - آنتی تراست اروپا جریمه شده بود

این دومین جریمه ای است که گوگل تاکنون از سوی سازمان آنتی تراست اتحادیه اروپا با آن روبرو شده است. نخستین جریمه در تابستان گذشته و زمانی مشخص شد که قانونگذاران ادعا کردند گوگل سرویس های خرید خود را در جایگاهی بالاتر از رقبایش در نتایج جستجو قرار می دهد. گوگل بالاخره به عنوان مجازات این رفتارش مجبور شد ۲.۷ میلیارد دلار را به کمیسیون اروپا پرداخت - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر صراحی نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
میتونم یه سوال بپرسم نمایندگی شما بلوار صاحب الزمان اهر سرویس میده؟
پاسخ: بله در بلوار صاحب الزمان شهر اهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone