🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  2. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  3. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33691.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

مقایسه پیکسل ۳ و ۳ اکس ال؛ کدام مدل با نیازهای شما سازگارتر است

گوگل با عرضه سری پرچمدار پیکسل در دو سایز متفاوت، کاربران با سلایق مختلف را هدف گرفته است. هرچند اکثر مشخصات پیکسل ۳ و ۳ اکس ال یکسان است اما با مقایسه آنها در این ...

گوگل با عرضه سری پرچمدار پیکسل در دو سایز متفاوت، کاربران با سلایق مختلف را هدف گرفته است. هرچند اکثر مشخصات پیکسل ۳ و ۳ اکس ال یکسان است اما با مقایسه آنها در این مطلب سعی در انتخاب گزینه مناسب بر اساس نیازهای کاربر داریم.

اجازه دهید مقایسه را - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - با ویژگی های یکسان دو موبایل شروع کنیم که شامل چیپست اسنپدراگون ۸۴۵، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلیست.تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلانعلاوه بر این دوربین اصلی مجهز به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - گشودگی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دریچه لنز f/1.8 و دوربین دوگانه سلفی با سنسورهای ۸ مگاپیکسلی، گشودگی دیافراگم f/2.2 و f/1.8 و قابلیت - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - فوکوس خودکار - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - با تشخیص فاز نیز در هر دوی آنها تعبیه شده اند.

گوگل بدون قائل شدن هیچ تمایزی قابلیت های نرم افزاری دوربین از قبیل Super Res - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - Zoom، Night Sight، Group Selfie Cam و گوگل لنز را نیز در این موبایل ها پیاده سازی کرده است.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان
جدول مقایسه مشخصات پیکسل ۳ و ۳ اکسل

اسپیکرهای - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - استریو، پشتیبانی از شارژ بی سیم، عدم پشتیبانی از جک ۳.۵ میلیمتری هدفون و حتی رنگ های مشابه مشکی، سفید و صورتی کمرنگ از دیگر اشتراکات آنها به شمار می روند.

در واقع تفاوت های بین پیکسل ۳ و ۳ اکس ال به چند مورد محدود می شود که یکی از آنها سایز نمایشگر است. ابعاد این پنل برای پیکسل ۳ برابر با ۵.۵ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ بوده و برای پیکسل ۳ اکس ال برابر با ۶.۳ اینچ و رزولوشن ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. علاوه بر این صفحه نمایش مدل اکس ال میزبان یک بریدگی فوقانی است که سنسورهای متعددی را در خود جای داده است.

طبیعتا به خاطر نمایشگر وسیع تر ابعاد بدنه پیکسل ۳ اکس ال - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نیز از - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مدل دیگر بزرگتر است. این تفاوت از نظر عرض برابر ۱۲ درصد و از نظر طول ۸ درصد خواهد بود.

تفاوت آخر نیز به ظرفیت باتری برمی گردد که در پیکسل ۳ برابر با ۲۹۱۵ میلی آمپر است - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اما در نمونه بزرگتر ۱۷ درصد قوی تر بوده و به ۳۴۳۰ میلی آمپر ساعت رسیده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone