🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  5. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21678.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

عواقب بحران کرونا؛ IBM هزاران کارمند را اخراج می‌کند

بحران ویروس کرونا تقریبا هیچ بخشی از بازار را بی نصیب نگذاشته و دومینوی اخراج کارکنان به IBM رسیده است. تا پیش از این بیشترین صدمات ناشی از شیوع کووید-۱۹ در کسب و کارهای خدماتی ...

بحران ویروس کرونا تقریبا هیچ بخشی از بازار را بی نصیب نگذاشته و دومینوی اخراج کارکنان به IBM رسیده است.

تا پیش از این بیشترین صدمات ناشی از شیوع کووید-۱۹ در کسب و کارهای - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر رودبار استان گیلان - خدماتی مثل اوبر مشاهده می شد که مستقیما با کاربران سر و کار دارند. با ضعیف شدن این شرکت ها حالا نوبت به کمپانی هایی نظیر IBM رسیده که بیشتر در زمینه ارائه خدمات به مشتریان سازمانی فعالیت دارند.

IBM و HPE از بزرگترین شرکت های دنیای - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر رودبار استان گیلان - فناوری اعلام کرده اند که برای کاهش هزینه های عملیاتی ناچار به پایین آوردن دستمزدها و تعدیل نیروی کار هستند. IBM پیش از بحران کرونا هم چندان اوضاع رو به راهی نداشت. «ارویند کریشنا» پس از در دست گرفتن سکان هدایت شرکت در ماه گذشته بیشتر روی سرویس های محاسبات ابری و هوش مصنوعی تمرکز کرده و تمایل چندانی به گسترش دیگر  بخش های کسب و کار ندارد.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر رودبار استان گیلان
ارویند کریشنا

این شرکت تعداد دقیق نیروهای در معرض تعدیل را مشخص نکرده اما «وال استریت ژورنال» و «بلومبرگ» از اخراج هزاران کارمند در ایالات های کالیفرنیا، نیویورک، کارولینای شمالی، میسوری و پنسیلوانیا خبر داده اند. IBM با در نظر گرفتن بسته حمایتی به این افراد وعده داده که طی ۱۲ ماه آتی کمک هزینه بیمه درمانی آنها را پرداخت خواهد کرد.

HPE - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر رودبار استان گیلان - یا Hewlett Packard هم از برنامه هایی برای کاهش هزینه ها خبر داده که شامل کاهش دستمزدها تا سقف ۲۵ درصد می شود. این شرکت همچنین با در پیش گرفتن مسیر توییتر و فیسبوک به کارکانش اجازه می دهد در صورت وجود شرایط به جای حضور در شرکت به دورکاری بپردازند. هرچند پیش از این زمزمه هایی مبنی بر تعدیل نیروهای HPE شنیده می شد اما مدیران در این باره سکوت کرده و تنها به بررسی دیگر روش های ممکن برای کاهش هزینه اشاره - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر رودبار استان گیلان - کرده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone