🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21680.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

آمریکا به تحریم شرکت‌های چینی ادامه می‌دهد؛ ۳۳ کمپانی جدید در لیست سیاه

وزارت بازرگانی ایالات متحده آمریکا ۳۳ کسب و کار چینی که بسیاری از آن‌ها در زمینه هوش مصنوعی و شناسایی چهره فعالیت می‌کنند را به اتهام مشارکت در سرکوب اقلیت مسلمان «اویغور»، در لیست سیاه ...

وزارت - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چمستان استان مازندران - بازرگانی ایالات متحده آمریکا ۳۳ کسب و کار چینی که بسیاری از آن‌ها در زمینه هوش مصنوعی و شناسایی چهره فعالیت می‌کنند را به اتهام مشارکت در سرکوب اقلیت مسلمان «اویغور»، در - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چمستان استان مازندران - لیست سیاه اقتصادی خود قرار داد.

این شرکت‌ها نمی‌توانند از فناوری‌های - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چمستان استان مازندران - آمریکایی در دستگاه‌های خود استفاده کنند. ایالات متحده آمریکا از سال گذشته میلادی برخی از شرکت‌های چینی مانند هواوی را تحریم کرده که البته این تحریم‌ها اخیرا با شدت بیشتری تمدید شده. دولت ترامپ علاوه بر ادامه تحریم هواوی، مانع از فروش چیپست به این برند چینی نیز می‌شود، موضوعی که مشکلات زیادی برای آن به همراه خواهد داشت. تمام این کمپانی‌ها به اتهام نزدیکی و کار با آژانس‌های جاسوسی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چمستان استان مازندران - چین تحریم شده‌اند.

بر اساس گزارشی که روز جمعه توسط رویترز منتشر شد، در بیانیه وزارت بازرگانی آمریکا به این - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چمستان استان مازندران - موضوع اشاره شده که - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چمستان استان مازندران - هفت شرکت و دو موسسه حقوق بشر را نقض کرده‌اند و با دولت چین در سرکوب، بازداشت‌های جمعی خودسرانه، کار اجباری و فناوری‌های نظارتی علیه ایغورها همکاری کرده‌اند. سایر شرکت‌های تحریم شده به علت تامین منابع ارتش چین تحریم شده‌اند.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چمستان استان مازندران

در میان شرکت‌های تحریم شده نام «CloudMinds» به چشم می‌خورد، استارتاپی که در زمینه سیستم‌های مبتنی بر کلود برای ربات‌ها تخصص دارد. سال گذشته رویترز در گزارشی خبر از این داد - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چمستان استان مازندران - که شرکت تحت حمایت «SoftBank» از انتقال فناوری و اطلاعات فنی میان دفاتر خود در ایالات متحده آمریکا و پکن بدون دریافت مجوز منع شده است.

در لیست وزارت بازرگانی شرکت «NetPosa»، یکی از بزرگترین فعالان حوزه هوش مصنوعی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چمستان استان مازندران - در چین نیز حضور دارد. زیرمجموعه این کمپانی یعنی «SenseNet» سال گذشته اقدامات گسترده‌ای در راستای نظارت روی شهروندان در «سین کیانگ»، منطقه‌ای دورافتاده که اکثر ساکنان آن را مسلمانان تشکیل می‌دهند، صورت داده، - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چمستان استان مازندران - البته احتمالا دولت پکن دستور چنین کاری را صادر کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone