🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  2. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  3. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  4. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  5. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21684.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

باگ Family Sharing دردساز شد؛ عدم دسترسی به اپلیکیشن‌های مطرح در iOS

بر اساس گزارش‌ها، باگی در سیستم عامل iOS روی تجربه کاربری بسیاری از کاربران اپل تاثیر منفی داشته است. ظاهرا باگ Family Sharing این سیستم عامل باعث ایجاد خطا در اجرای اپلیکیشن‌ها می‌شود. صاحبان محصولات ...

بر اساس گزارش‌ها، باگی در سیستم عامل iOS - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - روی تجربه کاربری بسیاری از کاربران اپل تاثیر منفی داشته است. ظاهرا باگ Family Sharing این سیستم عامل باعث ایجاد خطا در اجرای اپلیکیشن‌ها می‌شود.

صاحبان محصولات اپل در شبکه‌های اجتماعی به این موضوع اشاره کرده‌اند که روز گذشته برای استفاده از اپلیکیشن‌های مطرحی مانند «Audible» ،«Discord»، - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - فیسبوک، واتساپ و یوتیوب با پیام «این اپلیکیشن دیگر با شما به اشتراک گذاشته نمی‌شود» مواجه شده‌اند. همراه با این پیام، به کاربران گفته شده که برای رفع این مشکل برنامه موردنظر را خریداری یا دانلود کنند.

این مشکل در نسخه‌های کنونی iOS شامل iOS 13.5 که اخیرا عرضه شده نیز وجود دارد. سیستم عامل iOS 13.5 با ایجاد تغییراتی در سیستم فیس آیدی امکان آنلاک کردن - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - آیفون با استفاده از ماسک را آسان‌تر کرده است. این - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - نسخه از سیستم عامل iOS همچنین از فناوری بلوتوثی ردیابی تماس برای جلوگیری از شیوع کرونا پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر زرین شهر استان اصفهان

حساب - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - رسمی پشتیبانی اپل در توییتر روز گذشته با پیام‌های بی‌شماری مواجه شد. در حالی که برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی به این موضوع اشاره - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - و از آن ابراز نارضایتی کرده بودند، تعدادی تئوری‌‌های دیگری را در رابطه با ایجاد این مشکل را مطرح - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - کردند.

تعدادی از کاربران این مشکل را مربوط به باگ در ویژگی Family Sharing - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - می‌دانند. این قابلیت که از سال ۲۰۱۴ و همزمان با معرفی iOS - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - 8 از راه رسید، به اعضای خانواده اجازه می‌دهد اپلیکیشن‌ها و محتوای دیجیتالی را که - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - دانلود و خریداری می‌کنند، با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

در حالی که اپل هم اکنون در حال رفع این مشکل است، کاربران برای آن راه‌حلی پیدا کرده‌اند که البته نمی‌توان به - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - صورت دائمی از آن استفاده کرد. کاربران با حذف برنامه‌های آسیب دیده و - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر زرین شهر استان اصفهان - نصب دوباره آن‌ها، به چنین مشکلی غلبه کرده‌اند. انتظار می‌رود در آینده نزدیک ‌اپل راه‌حل نهایی برای رفع باگ Family Sharing را عرضه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone