🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21681.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

هوش مصنوعی انویدیا تنها با تماشای بازی Pac-Man آن را از نو تولید کرد

پک‌-من که ۴۰ سال پیش وارد بازار شد، در زمان خود رکوردار مدت زمان طراحی و کدنویسی بود. این مدت ۱۷ ماه بود، اما حالا هوش مصنوعی انویدیا با نام «GameGAN AI» توانسته آن را ...

پک‌-من که ۴۰ سال پیش وارد بازار شد، در زمان خود رکوردار مدت زمان طراحی و کدنویسی بود. این مدت ۱۷ ماه بود، اما حالا هوش مصنوعی انویدیا با نام «GameGAN AI» توانسته آن را تنها با مشاهده بازی یک هوش مصنوعی دیگر، در مدت زمان ۴ روز دوباره بسازد.

هوش مصنوعی انویدیا - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر دلیجان استان مرکزی - با جفت کردن دو شبکه عصبی، مولد و تفکیک‌کننده کار می‌کند. مولد توسط حجم بالایی از اطلاعات تمرین می‌کند و سپس برای تولید تصویر بر اساس آنچه دیده، آموزش می‌بیند. بخش تفکیک‌کننده پس از تولید تصویر، آن را با دیتابیس قبلی مقایسه می‌کند تا متوجه میزان شباهت آن‌ها شود. با تکرار این - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر دلیجان استان مرکزی - چرخه، هوش مصنوعی انویدیا می‌تواند با گذر زمان تصاویر واقعی‌تر بسازد.

برای تولید پک‌-من، مولد هوش - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر دلیجان استان مرکزی - مصنوعی GameGAN با استفاده از ۵۰ هزار دوره بازی آموزش دید و سپس به آن گفته شد همه چیز را از اول تولید کنید. کل این فرایند روی کارت گرافیک GP100 صورت گرفت و هوش مصنوعی به کدها یا موتور بازی دسترسی نداشت. در حقیقت GameGAN تنها با مشاهده بازی هوش مصنوعی دیگر توانست آن را به صورت کامل خلق کند.

انویدیا روز جمعه درباره این هوش مصنوعی خود در پستی اعلام کرد:

«GameGAN مانند یک بازیکن مصنوعی در بازی خلق شده توسط GAN (شبکه مولد متقابل)، به فعالیت‌های بازیکن واکنش نشان داد و فریم‌های جدید محیط بازی را به صورت همزمان خلق کرد. GameGAN اگر توسط سناریوی بازی‌ها با چندین مرحله یا نسخه آموزش ببیند، می‌تواند لایه‌هایی از بازی را که تا به امروز ندیده، تولید کند.»

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر دلیجان استان مرکزی

روشی مشابه برای تولید از اواخر دهه ۷۰ میلادی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما هوش مصنوعی انویدیا بسیار کارآمدتر - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر دلیجان استان مرکزی - است. GAN تنها با مشاهده می‌تواند تمام قوانین بازی را یاد بگیرد. فناوری مورد استفاده در این هوش مصنوعی می‌تواند توسعه فناوری‌‌های خودران را بهبود دهد.

انویدیا بازی پک-‌من جدید را در تابستان سال جاری میلادی عرضه می‌کند و افراد و پردازنده‌ها می‌توانند آن را اجرا کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone