🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  2. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  4. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  5. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43637.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

کوالکام شرکت های تکنولوژی را به گمراه ساختن مقامات رگولاتوری آمریکا متهم کرد

همان طور که می دانید، اوایل ماه جاری میلادی کوالکام دادخواستی را علیه اپل تنظیم کرد تا بتواند به علت نقض شش پتنت، فروش و بازاریابی آیفون ها را در ایالات متحده ممنوع سازد. از ...

همان طور که می دانید، اوایل ماه جاری میلادی کوالکام دادخواستی را علیه اپل - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تنظیم کرد تا بتواند به علت نقض شش پتنت، فروش و بازاریابی آیفون - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ها را در ایالات متحده ممنوع سازد.

از سوی دیگر، چند روز قبل گروهی از شرکت های تکنولوژی مانند مایکروسافت، آمازون، گوگل، سامسونگ، اینتل و فیسبوک در قالب «اتحادیه صنایع کامپیوتر و مخابرات» (CCIA) از اپل جانبداری کردند. به عقیده آنها شکایت کوالکام به زیان مصرف کنندگان بوده و شوک سنگینی را به بازار موبایل وارد - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - خواهد ساخت.

حال کوالکام به اعاده حیثیت در مقابل - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - CCIA برخاسته و می گوید این اقدام آنها «تلاشی هدفمند برای گمراه کردن» مقامات رگولاتوری آمریکاست. طبق اظهارات این شرکت، پیگیری ممنوعیت فروش آیفون در آمریکا هیچ ارتباطی به استفاده از مودم های اینتل در این محصولات ندارد، و صرفاً به استفاده غیر مجاز از پتنت های ثبت شده کوالکام بر می گردد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

این کمپانی اظهار داشت شکایت فوق هیچ تأثیری بر شرایط رقابتی بازار ندارد، و اپل می تواند چیپ مودم LTE را از هر شرکتی که بخواهد تأمین کند، مادامی که حقوق مالکیت معنوی کوالکام حفظ گردد. به عنوان مثال، مدیاتک، سامسونگ، مارول، لیدکور، های سیلیکون و دیگر کمپانی ها هم چنین چیپ هایی می سازند که هیچکدام - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - از پتنت های کوالکام را نقض نمی کنند.

گفتنیست اپل در این مجادله و دعوای حقوقی، مدعیست کوالکام با اینکه فقط یک قطعه ارتباطی از آیفون را تأمین می کند، اما درصدی از قیمت کل و نهایی محصول را از آنها می گیرد و این موضوع به کسب و کار آنها و شرایط رقابتی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بازار لطمه می زند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone