تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  2. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  3. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  4. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27495.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

دولت چین به دلیل نگرانی از هک شدن توسط آمریکا سیستم عامل اختصاصی توسعه می دهد

در میان جنگ تجاری و اختلافات سیاسی پیش آمده بین دولت های چین و آمریکا، مقامات چینی اعلام کرده اند در پی طراحی یک سیستم عامل اختصاصی برای کامپیوترهای مورد استفاده توسط ارتش این کشور ...

در میان جنگ تجاری و اختلافات سیاسی پیش آمده بین دولت های چین و آمریکا، مقامات چینی اعلام کرده اند در پی طراحی یک سیستم - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - عامل اختصاصی برای کامپیوترهای مورد استفاده توسط ارتش این کشور هستند.

این تصمیم به طور رسمی توسط رسانه های این کشور اعلام نشده - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بلکه مدتی قبل یک مجله نظامی کانادایی به نام Kanwa Asian Defence آن را منتشر کرد.

این تصمیم پس از افشاگری های افرادی چون ادوارد اسنودن - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - گرفته - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شده

طبق گفته این مجله - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مقامات نظامی چین به جای مهاجرت از ویندوز به لینوکس تصمیم - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - گرفته اند سیستم عامل اختصاصی خودشان را توسعه دهند. پس از افشاگری هایی که توسط ادوارد اسنودن، Shadow Brokers و Vault7 Leaks انجام شد مقامات چینی به خوبی در جریان ابزارهای هک ایالات متحده هستند. روش هایی که این کشور از طریقشان به هک انواع سیستم ها از تلویزیون های هوشمند گرفته تا سرورهای لینوکس، روترها یا سیستم عامل های خانگی مانند مک و ویندوز می پردازد.

پس از اینکه معلوم شد ایالات متحده قادر به هک تقریبا تمام سیستم هاست، دولت چین سیاست امنیت جدیدی در پیش گرفت که در راستای آن سیستم هایی توسعه می دهد که برای هکرهای خارجی بیگانه اند تا - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کار را برای جاسوسی از فعالیت های نظامی اش دشوارتر کند.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی
نقشه دامنه دسترسی انواع موشک های بالستیک ارتش چین

وظیفه توسعه این سیستم عامل اختصاصی بر عهده گروهی به نام «گروه رهبری امنیت اطلاعات اینترنتی» خواهد بود که طبق گفته همین مجله تحت نظارت مستقیم حزب کمونیست مرکزی چین است، و جدا از باقی ارگان های امنیتی و اطلاعات ی این کشور فعالیت - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - می کند.

نحوه کار این گروه بسیار شبیه تیم فرماندهی سایبری آمریکاست که به عنوان یک ارگان جدا در وزارت دفاع این کشور فعالیت می کند و از دیگر آژانس های اطلاعاتی و امنیتی مستقل است.

کره شمالی نیز اواخر دهه 90 میلادی دست - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به اقدام مشابهی زد و سیستم عامل ستاره سرخ را برای استفاده داخلی توسعه داد. این سیستم عامل که بر پایه لینوکس عمل می کرد هیچگاه به تنها سیستم عامل مورد استفاده در این کشور تبدیل نشد و ادارات دولتی همچنان از مک و لینوکس و ویندوز استفاده می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone