🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  3. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  4. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42576.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ نسل جدید درایوهای SSD قابل حمل T5 را معرفی کرد

چند وقتیست که به دوران طلایی درایو های SSD قدم گذاشته ایم، جایی که سخت افزار روز به روز سریع تر و ارزان تر می شود و اکثر کامپیوترهای جدید هم به درگاه های بسیار ...

چند وقتیست که به دوران طلایی درایو های SSD قدم گذاشته ایم، جایی که سخت - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - افزار روز به روز سریع تر و ارزان تر می شود و اکثر کامپیوترهای جدید هم به درگاه های - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بسیار سریع USB 3.1 مجهز می شوند تا از این سرعت فوق العاده نهایت استفاده را ببرند.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

سامسونگ به تازگی نسل جدید درایو های اس اس دی T5 را معرفی کرده که در ابعادی بسیار کوچک، حداکثر سرعت 540 و 500 مگابایت را به ترتیب در حالت های خواندن و - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نوشتن اطلاعات ارائه می کنند. جالب است بدانید این ارقام با درایوهای SSD داخلی مبتنی بر رابط SATA برابری می کند، اما به مراتب کمتر - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - از درایوهای M.2 است.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

همراه این درایو، یک کابل دو سر USB-C برای کامپیوترهای جدید، و یک کابل تبدیل USB-C به USB-A برای سازگاری با پورت های فیزیکی استاندارد عرضه می شود. ابعاد این ابزارهای ذخیره سازی کوچک - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تر از هارد های 2.5 - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اینچی استاندارد است و وزن آن به 51 گرم می رسد. سیستم رمزگذاری سخت افزاری 256 بیتی AES هم در درایو های T5 سامسونگ پیاده سازی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - شده است.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

کمپانی کره ای محصول جدید خود را در 2 رنگ و - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - چهار ظرفیت مختلف به بازار عرضه می - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کند. مدل های 250 و 500 گیگابایتی به رنگ آبی، و نمونه های 1 و 2 ترابایتی به رنگ مشکی هستند.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

همان طور که انتظار می رود، قیمت مدل 2 ترابایتی هنوز هم بسیار بالاست و برابر 800 دلار تعیین شده، اما مدل 250 گیگابایتی با قیمت مناسب 130 دلار قابل خریداری خواهد بود. برای مقایسه، می توان به مدل 256 گیگابایتی وسترن دیجیتال اشاره کرد - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - که تنها 100 دلار قیمت دارد، اما سرعت کمتری را در مقایسه با T5 سامسونگ ارائه می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رادنوش نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
حالتون خوبه؟ تعمیرگاه شما آیا خیابان دکتر شریعتی عجب شیر کار انجام میده؟
پاسخ: بله در خیابان دکتر شریعتی شهر عجب شیر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone