🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  2. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  3. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  5. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35692.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

موبایل هیدروژن وان در گیک بنچ رویت شد

در حالی که دو ماه به رونمایی از موبایل منحصر به فرد رد هیدروژن وان باقی مانده، ردپایی از این اسمارت فون در گیک بنچ رویت شده که برخی از مشخصات آن را به نمایش می گذارد. ...

در حالی که دو ماه به رونمایی از موبایل منحصر به فرد رد هیدروژن وان باقی مانده، ردپایی از این اسمارت فون در گیک بنچ رویت شده که برخی از مشخصات آن - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - را به نمایش می گذارد.

همانطور - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که در شایعات قبلی به آن - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اشاره شده بود هیدروژن وان مجهز به اسنپدراگون ۸۳۵ و ۶ گیگابایت رم - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - است که در تست تک هسته ای امتیاز ۱۹۴۶ و در بخش چند هسته ای امتیاز ۵۸۲۰ را به ارمغان آورده اند.

کمپانی RED که در تولید دوربین دستی بر آتش دارد اسمارت فون خود را به نمایشگر ۵.۷ اینچی هولوگرافیک مجهز کرده - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - طبق ادعای سازنده از لحاظ رزولوشن تصویر قابل رقابت با نمایشگر رتینای اپل بوده و با بهره گیری از فناوری نانو محتوا را در حالت های ۲ و ۳ بعدی به نمایش می گذارد. علاوه بر این به لطف فرمت هولوگرافیک اختصاصی RED که از طریق بروزرسانی در اختیار - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کاربران قرار می گیرد، امکان تصویربرداری یا مکالمه - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تصویری با فرمت سه بعدی نیز میسر خواهد شد.تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

از دیگر قابلیت های هیدروژن وان می توان به نمایش محتوای واقعیت افزوده یا - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مجازی در قابلیت های ۲ و ۳ بعدی، باتری قدرتمند ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و درگاه سیم کارت هیبرید اشاره کرد.

بدنه هیدروژن وان دارای لبه های مخصوصی است که مخصوص جای انگشتان است و در دست گرفتن موبایل را برای همه ساده تر می کند. برای مقایسه می - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - توانید در تصاویر - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ببینید که این اسمارت فون حتی از وان پلاس ۵ و آیفون ۷ پلاس نیز کمی بزرگ تر است، بنابراین نیاز - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - است تا در دست گرفتن آن هم ساده تر شود.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلاناین موبایل قرار است در دو مدل عرضه شود که از نظر بدنه با یکدیگر تفاوت دارند. نسخه معمولی دستگاه از بدنه ای آلومینیومی بهره برده و با قیمت ۱۲۹۵ دلار در سایت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کمپانی سازنده به فروش می رسد، این در حالی است که نسخه پریمیوم با بدنه تیتانیومی ۱۵۹۵ دلار قیمت خورده است.

تماشا کنید: اولین نگاه به موبایل هیدروژن وان با قابلیت نمایش تصاویر هولوگرافیک

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone