🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  3. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  4. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  5. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18347.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

«مدیوم» با خرید استارتاپ Glose سرویس مطالعه کتاب را ارائه می‌کند

کمپانی «مدیوم» به تازگی اعلام کرد که استارتاپ Glose را با مبلغ نامشخصی خریداری می‌کند. Glose در حال ساخت اپلیکیشن‌های اندروید، iOS و تحت‌ وب خود است تا به کاربران خود (و در ادامه کاربران مدیوم) ...

کمپانی «مدیوم» به تازگی اعلام کرد که استارتاپ Glose را با مبلغ نامشخصی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلستان استان گلستان - خریداری می‌کند. Glose در حال ساخت اپلیکیشن‌های اندروید، iOS و تحت‌ - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلستان استان گلستان - وب خود است تا به - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلستان استان گلستان - کاربران خود (و در ادامه کاربران مدیوم) امکان خرید، بارگیری و مطالعه کتاب در دستگاه‌های هوشمند را بدهد.

استارتاپ Glose که بی‌شباهت با خود مدیوم نیست. با استفاده از وب‌سایت و اپلیکیشن آن می‌توان به خرید و مطالعه کتاب در دستگاه‌های هوشمند پرداخت و درست مانند - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلستان استان گلستان - مدیوم، قسمت‌هایی از کتاب‌ها را برجسته کرد یا - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلستان استان گلستان - به اشتراک گذاشت. همچنین به تازگی Glose سرویس جداگانه‌ای را تحت عنوان Glose Education راه اندازی کرده است.

همانطور که از نام - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلستان استان گلستان - این سرویس پیداست، این سرویس برای دانشگاه‌ها و دبیرستان‌ها طراحی شده و به معلمان اجازه می‌دهد تکالیف مربوط به خود را منتشر کنند - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلستان استان گلستان - و امکان کتابخوانی گروهی هم در این سرویس قرار داده شده. این پلتفرم بیش از - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلستان استان گلستان - 1 میلیون کاربر دارد و 25 دانشگاه معتبر از جمله دانشگاه استنفورد و کلمبیا در سرویس Glose Education حضور دارند.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلستان استان گلستان

با ادغام این دو سرویس، مستقیما از طریق - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلستان استان گلستان - مدیوم می‌توان به بیش از 1.5 میلیون کتاب - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلستان استان گلستان - دسترسی پیدا کرد. البته هزینه‌ این کتاب‌ها شامل اشتراک 5 دلار ماهیانه و 50 دلار سالانه مدیوم نمی‌شود و هزینه‌ آن‌ها را باید به صورت جداگانه - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلستان استان گلستان - پرداخت - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلستان استان گلستان - کرد. به عقیده‌ی «نیکولاس پرینسن» مدیرعامل Glose این ایده به کشف عمیق ایده‌ها و موضوعات مختلف - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلستان استان گلستان - کمک بسیار - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلستان استان گلستان - زیادی می‌کند. او در ادامه به سی‌ان‌ان بیزنس گفت: «در این پلتفرم پس از مطالعه‌ی مقاله‌ای تنها با یک کلیک می‌توان کتابی را خریداری کرد که به آن محتوا مربوط می‌شود.»

Glose دهمین - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلستان استان گلستان - محصول خریداری شده توسط مدیوم است و اهمیت آن زمانی مشخص می‌شود که - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلستان استان گلستان - متوجه این مسئله باشیم که مدیوم در تلاش است تا افراد بیشتری را مجبور به پرداخت هزینه محتوای نوشتاری کند و در این کار رقبایی مانند Substack نیز دارد. برنامه مدیوم برای ادغام - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلستان استان گلستان - کتاب‌ها در پلتفرمش زمانی هوشمندانه‌تر به نظر می‌رسد که می‌بینیم برخی از نویسندگان مشهور مدیوم، همین حالا چندین کتاب را به بازار عرضه کرده‌اند. به راحتی می‌شود سیستمی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلستان استان گلستان - را تصور کرد که بدون خروج از پلتفرم، در آن قادر خواهید بود مقاله‌ای از یک نویسنده را پیدا کنید و سپس یک کتاب از همان شخص خریداری کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone