🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  3. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  4. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18342.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

آزمایش راکت SLS ناسا با شکست همراه شد [تماشا کنید]

آزمایش حیاتی راکت SLS ناسا که قرار بود به مدت ۸ دقیقه صورت گیرد، به خاطر بروز خطا در یکی از موتورهای اصلی پس از یک دقیقه متوقف شد. راکت SLS که تا همین جا ...

آزمایش حیاتی راکت SLS ناسا که قرار بود به مدت ۸ دقیقه صورت گیرد، به خاطر بروز خطا در - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سنندج استان کردستان - یکی از موتورهای اصلی پس از یک دقیقه متوقف شد.

راکت SLS که تا همین جا - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سنندج استان کردستان - هم برنامه توسعه آن با تاخیر مواجه شده، در ماموریت‌های آینده ناسا از جمله پروژه «آرتمیس» و ارسال فضانوردان به مریخ نقشی اساسی دارد.. SLS با انرژی رانشی ۴ هزار تنی، برای ارسال محموله‌ای با ۳۸ تن وزن به ماه به اندازه کافی قدرتمند خواهد بود.

ناسا شب گذشته آزمایش مهم - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سنندج استان کردستان - «گرین ران» (Green Run) را روی این راکت چهار موتوره انجام داد که قرار بود ۸ دقیقه طول بکشد چرا که این زمان برابر با بازه زمانی لازم برای راه‌اندازی کامل موتور در ماموریت‌های به مقصد ماه است

با این حال بروز مشکل در یکی از قطعات اساسی موتور شماره ۴ باعث شد آزمایش به صورت خودکار توسط نرم‌افزار کنترل یک دقیقه پس از شروع متوقف شود. این مشکل به مشاهده یک فلاش نزدیک موتور چهارم مربوط می‌شد که ظاهرا در بخش مربوط به - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سنندج استان کردستان - لایه حفاظتی رخ داده است.

در صورتی که آزمایش طبق برنامه پیش می‌ر‌فت داده‌‌های بسیار ارزشمندی درباره مانورهای - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سنندج استان کردستان - مختلف در اختیار مهندسان قرار می‌گرفت اما - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سنندج استان کردستان - در همین یک دقیقه هم توانسته‌اند با استفاده از ۱۴۰۰ حسگر اطلاعات قابل توجهی جمع آوری کنند که شامل تست‌های صدا، دما، فشار و کانون ارتعاش می‌شود.

ناسا از سال‌ها قبل سرگرم - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سنندج استان کردستان - توسعه توسعه راکت SLS است و قرار بود در ۲۰۱۷ نخستین بار آن را به پرواز درآورد اما محدودیت‌‌های بودجه باعث تعویق این پروژه تا سال جاری میلادی شد. راکتی که امروز تست شد، قرار است فضاپیمای «اوریون» را در قالب پروژه آرتمیس یک به ماه ببرد اما با توجه به - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سنندج استان کردستان - نامشخص بودن دلیل اصلی بروز مشکل در موتور شماره ۴ مشخص نیست این پرتاب طبق برنامه پیش می‌رود یا بیش از - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سنندج استان کردستان - پیش به تاخیر خواهد افتاد. «جیم برندستاین»، مدیر ناسا ابراز امیدواری - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سنندج استان کردستان - کرد - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سنندج استان کردستان - که مشکل به - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سنندج استان کردستان - آسانی رفع شده و مراحل دیگر طبق برنامه پیش برود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone