🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  5. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18336.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

پاداش 72 میلیون دلاری یک ماینر برای یافتن هارد حاوی 7500 بیت‌کوین بین زباله‌ها

مردی به‌صورت تصادفی هارد دیسک خود را دور انداخت که حاوی کیف الکترونیکی با 7500 بیت کوین بود. اکنون وی حاضر است در صورت پیدا شدن هارد دیسک، 25 درصد ارزش بیت کوین یعنی  72 ...

مردی به‌صورت تصادفی هارد دیسک خود را دور انداخت که حاوی کیف الکترونیکی با 7500 بیت کوین بود. اکنون وی حاضر است در صورت پیدا شدن هارد دیسک، 25 درصد - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شاندیز استان خراسان - ارزش بیت کوین یعنی  72 میلیون دلار به صندوق حمایت از بیماران مبتلا به - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شاندیز استان خراسان - کرونا اهدا - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شاندیز استان خراسان - کند.

«جیمز هاولز» مهندس IT،  به اشتباه هارد دیسک کامپیوتر قدیمی خود را دور انداخت که حاوی کیف الکترونیکی 7500 بیت کوینی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شاندیز استان خراسان - بود. با افزایش قیمت بیت کوین، ارزش دارایی مفقود شده وی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شاندیز استان خراسان - حدود 300 میلیون دلار است. احتمالا هارد دیسک مفقود شده در محل دفن زباله‌های نیوپورت در جنوب ولز دفن شده است.

این مرد 35 ساله در تابستان 2013 در حین تمیز کردن - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شاندیز استان خراسان - میز کار خود هارد دیسک حاوی رمز عبور کیف پول الکترونیکی خود را دور انداخت. وی پس از - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شاندیز استان خراسان - پی بردن به اشتباهش، از شهرداری درخواست کرد محل دفن زباله‌ها را جستجو کنند. تاکنون شهرداری درخواست وی را رد کرده است.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شاندیز استان خراسان

اکنون هاولز - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شاندیز استان خراسان - با پیشنهاد جدیدی موضوع را دنبال می‌کند. هاولز پیشنهاد داده - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شاندیز استان خراسان - است که 25 درصد ارزش بیت کوین‌ها را که رقمی در حدود 72 میلیون دلار است در قالب کمک به صندوق حمایت از بیماران مبتلابه کرونا، هدیه دهد..

ظاهرا در سال 2013، محل دفن زباله‌ها روال مشخصی داشتند و زمانی که یکی از گودال‌های محل‌های دفن پر می‌شدند، شماره سریالی برای آن تعیین می‌کردند.

هاولز می‌گوید می ‌توان از طریق همین سیستم شماره سریال‌ها، محل دفن هارد دیسک را در سال 2013 متوجه شد. وی می‌گوید از طریق سیستم مکش هوا از خروج گازهای دفن شده زباله جلوگیری می‌کند و درنتیجه مشکلی برای محیط زیست به وجود نخواهد آمد.

هاولز می‌گوید با وجودی که سال‌ها از زمان دفن زباله می‌گذرد؛ اما - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شاندیز استان خراسان - کماکان بیت کوین‌ها - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شاندیز استان خراسان - قابل بازیابی هستند. وی هنوز امیدوار است که به بیت کوین‌های گم شده دسترسی پیدا کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone