🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  2. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18346.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

چین استفاده آزمایشی از کیف پول فیزیکی برای یوان دیجیتال را کلید زد

به تازگی بانک مردم چین (PBoC) استفاده آزمایشی از کارت فیزیکی برای یوان دیجیتال را ممکن کرده. در این برنامه آزمایشی کارکنان بیمارستانی در شانگهای شرکت دارند و می‌توانند از این کارت برای خرید اقلام ...

به تازگی بانک مردم چین (PBoC) استفاده آزمایشی از کارت فیزیکی برای یوان دیجیتال را ممکن کرده. در این برنامه آزمایشی کارکنان بیمارستانی در شانگهای شرکت دارند و می‌توانند از این کارت برای خرید اقلام موردنیازشان از کافی شاپ بیمارستان استفاده کنند.

طبق گزارشی جدید، کارکنان بیمارستان «تونگرن» دانشکده پزشکی دانشگاه «جیائو تونگ شانگهای» برای پرداخت هزینه مربوط به تغذیه خود از یوان دیجیتال استفاده می‌کنند. - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گالیکش استان گلستان - آن‌ها برای اینکار از یک کارت فیزیکی با یک نمایشگر کوچک در سمت راست بالای آن بهره می‌برند.

این کارت میزان یوان - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گالیکش استان گلستان - دیجیتال موجود در - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گالیکش استان گلستان - کیف پول را به نمایش می‌گذارد. به گفته خبرگزاری‌های محلی، بانک «Postal Savings Bank of China» مسئول پشتیبانی فنی از این پروژه است. کارکنان با این کیف پول فیزیکی می‌توانند تنقلات یا یک لیوان قهوه بخرند.

یکی از تصاویری که از این کارت منتشر شده، موجودی آن را ۱۴۴.۷۵ - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گالیکش استان گلستان - یوان نشان می‌دهد و در آن وجود سه روش پرداخت آفلاین هم به چشم می‌خورد. قابلیت پرداخت آفلاین انتقال یوان دیجیتال بدون نیاز به شبکه وای فای یا شبکه موبایل را ممکن می‌کند.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گالیکش استان گلستان

مدت‌هاست چین بطور داخلی آزمایش پروژه یوان دیجیتال را در چندین شهر مانند شنژن، چنگدو و سوژو کلید زده است. این کشور خود را برای استفاده از یوان دیجیتال در المپیک زمستانی سال ۲۰۲۲ آماده می‌کند.

در حالی که برخی کارشناسان چینی به این موضوع اشاره می‌کنند که زمان زیادی تا راه‌اندازی کامل این ارز دیجیتال باقی مانده و هنوز باید کارهای زیادی انجام شود، مقامات بانک مردم چین باور دارند که یوان دیجیتال پیش از برگزاری المپیک زمستانی می‌تواند عرضه شود.

بانک مرکزی چین می‌خواهد تا جای ممکن شرکت‌های داخلی و خارجی و همچنین مصرف‌کنندگان را به استفاده از یوان دیجیتال ترغیب کند. دولت چین - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گالیکش استان گلستان - با این پروژه می‌خواهد وابستگی خود به دلار ایالات متحده آمریکا را کاهش دهد که البته با توجه به جنگ تجاری اخیر میان دولت پکن - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گالیکش استان گلستان - و واشنگتن، منطقی به نظر می‌رسد. چین تا پیش از عرضه رسمی، پروژه‌های آزمایشی خود - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گالیکش استان گلستان - را ادامه می‌دهد.

- تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گالیکش استان گلستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone