🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  2. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  3. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18327.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

روسیه می‌گوید دومین واکسن کرونا این کشور ۱۰۰ درصد اثربخش است

روسیه اعلام کرد دومین واکسن کرونای این کشور در کارآزمایی‌های بالینی اولیه ۱۰۰ درصد اثربخش بوده است. سرویس فدرال نظارت بر حمایت از حقوق مصرف کننده و تندرستی روسیه (Rospotrebnadzor) اعلام کرد واکسن کرونای جدید ...

روسیه اعلام کرد دومین واکسن کرونای این کشور در کارآزمایی‌های بالینی اولیه ۱۰۰ درصد اثربخش بوده است.

سرویس فدرال نظارت بر حمایت از حقوق مصرف کننده و - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تاکستان استان زنجان - تندرستی روسیه (Rospotrebnadzor) اعلام کرد واکسن کرونای جدید روسیه به نام EpiVacCorona در کارآزمایی‌های - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تاکستان استان زنجان - بالینی اولیه - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تاکستان استان زنجان - ۱۰۰ درصد اثربخش بوده است. این واکسن که آزمایشات - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تاکستان استان زنجان - آن از حدود دو ماه قبل (نوامبر) شروع شده توسط مؤسسه وکتور (Vector) در سیبری ساخته - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تاکستان استان زنجان - شده و پیش‌بینی می‌شود پس از اسپوتنیک V دومین واکسن تأیید شده کرونا در روسیه لقب گیرد.

میزان اثربخشی واکسن EpiVacCorona با توجه به نتایج کارآزمایی‌های بالینی فاز اول و دوم اعلام شده است. Rospotrebnadzor در بیانیه خود اعلام می‌کند: «اثربخشی واکسن با توجه به میزان اثرگذاری ایمنی‌شناسی و اثربخشی پیشگیری از ابتلا اعلام می‌شود. طبق نتایج کارآزمایی‌های بالینی فاز اول و دوم، اثربخشی واکسن EpiVacCorona صد درصد است.»

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تاکستان استان زنجان

روسیه در فاز اول و دوم کارآزمایی بالینی واکسن مورد بحث، ایمنی، عوارض جانبی و ایمنی زایی آن - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تاکستان استان زنجان - را در ۱۰۰ داوطلب ۱۸ تا ۶۰ ساله آزمایش کرده است. مسکو اثربخشی دیگر واکسن تأیید شده در روسیه یعنی اسپوتنیک V را ۹۲ درصد اعلام کرده است.

روسیه می‌گوید سال جاری میلادی ۶۰ درصد از جمعیت این کشور را واکسینه می‌کند. با اینکه واکسن اسپوتنیک V در روسیه تأیید شده اما توزیع آن به کندی صورت گرفته است. ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه دستور داده تا واکسیناسیون گسترده در کشور از هفته جاری آغاز شود. تاتیانا گولیکووا، معاون نخست وزیر روسیه به خبرگزاری Interfax گفته است که از حدود سه ماه دیگر (مارس) از واکسن EpiVacCorona در واکسیناسیون گسترده استفاده خواهد شد.

تاکنون بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در روسیه به ویروس کرونا مبتلا شده و نزدیک به ۶۷ - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تاکستان استان زنجان - هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone