🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  3. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  4. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18330.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

ضربه آخر دولت ترامپ به هواوی: لغو مجوزهای همکاری حتی برای اینتل

دولت ترامپ به تعدادی از تأمین کنندگان هواوی از جمله اینتل خبر داده که برخی مجوزهای ارائه قطعات به این شرکت چینی را باطل کرده و می‌خواهد ده‌ها درخواست مجوز دیگر را نیز رد کند. ...

دولت ترامپ - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نیشابور استان خراسان - به تعدادی از تأمین کنندگان هواوی از جمله اینتل خبر داده که برخی مجوزهای ارائه قطعات به این شرکت چینی را باطل کرده و می‌خواهد ده‌ها درخواست مجوز دیگر را نیز رد کند.

خبرگزاری رویترز با - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نیشابور استان خراسان - انتشار گزارشی اختصاصی اعلام کرد که دولت ترامپ به فاصله تنها چند روز تا پایان کار - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نیشابور استان خراسان - همچنان به اعمال محدودیت‌ها علیه شرکت هواوی به بهانه تهدید امنیت ملی ادامه می‌دهد و حالا در تازه‌ترین اقدام که پیش‌بینی می‌شود آخرین باشد، مجوز ارائه قطعات به این شرکت چینی توسط برخی شرکت‌ها از جمله اینتل را باطل کرده است.

انجمن صنعت نیمه‌رسانا (SIA) در ایمیلی که توسط رویترز مشاهده شده اعلام کرد که وزارت بازرگانی آمریکا «می‌خواهد تعداد قابل توجهی درخواست صادرات قطعه به شرکت هواوی را رد و دستکم یک مجوز را باطل کند». منابع آگاه به شرط فاش نشدن هویت گفته‌اند که تعداد مجوزهای باطل شده بیش از یک عدد است. یکی از منابع می‌گوید هشت مجوز این شرکت باطل - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نیشابور استان خراسان - شده است. دو منبع گفته‌اند که شرکت ژاپنی Kioxia Corp که در زمینه تولید چیپ‌های حافظه فعالیت می‌کند، دستکم یکی از از مجوزهای خود را از دست داده است.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نیشابور استان خراسان

انجمن صنعت نیمه‌رسانا در ایمیل خود اشاره می‌کند که اقدام جدید دولت آمریکا «طیف متنوعی» از محصولات صنعت نیمه‌هادی را شامل می‌شود. این - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نیشابور استان خراسان - انجمن می‌گوید شرکت‌ها «چندین ماه» در نوبت دریافت مجوز برای تجارت با هواوی بوده‌اند و حالا در کمتر از یک هفته تا پایان کار دولت ترامپ از دست دادن آنها چالش بزرگی محسوب می‌شود.

شرکت‌هایی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نیشابور استان خراسان - که اخطاریه «رد درخواست» را دریافت کرده‌اند ۲۰ روز فرصت دارند - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نیشابور استان خراسان - تا به آن پاسخ دهند و وزارت بازرگانی ۴۵ روز مهلت دارد تا شرکت‌ها را در مورد هرگونه تغییر در تصمیم گیری باخبر کند، در - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نیشابور استان خراسان - غیر اینصورت درخواست مجوز رد خواهد شد. شرکت‌ها ۴۵ روز دیگر فرصت دارند تا به این تصمیم اعتراض کنند.

پیش از این اقدام حدود ۱۵۰ مجوز ارائه قطعات تکنولوژی به هواوی به ارزش تقریبی ۱۲۰ میلیارد دلار منتظر تأیید شدن توسط دولت آمریکا - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نیشابور استان خراسان - بودند، اما هیچ کدام تأیید نشدند چون آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا در مورد تأیید کردن آنها به توافق نرسیدند. رویترز اشاره می‌کند که ده‌ها درخواست دیگر به ارزش ۲۸۰ میلیارد دلار نیز در نوبت تأیید هستند که حالا احتمال رد شدن آنها بیشتر شده است.

رویترز می‌گوید شروع تصمیم گیری در مورد لغو مجوزهای - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نیشابور استان خراسان - هواوی از دو هفته قبل و با ملاقات مقامات ارشد دولت آمریکا از وزارت بازرگانی، - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نیشابور استان خراسان - وزارت خارجه، وزارت دفاع و انرژی گرفته شده است. آنها تصمیم در مورد لغو مجوز را با توجه به توانایی محصول در پشتیبانی از فناوری 5G گرفته‌اند و - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نیشابور استان خراسان - در حدود ۱۵۰ - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نیشابور استان خراسان - درخواست مجوز را رد و دستکم ۸ مجوز را - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نیشابور استان خراسان - باطل کردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone