🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  2. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  4. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18331.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

همزمان با بحران کرونا، اتوماسیون در حال تبدیل شدن به تهدیدی برای کارکنان است

رشد پاندمی کرونا برنامه‌ اتوماسیون یا خودکارسازی کارخانه‌ها را سرعت می‌دهد و این موضوع می‌تواند برای کارکنان کارخانه‌ها نوعی تهدید و خطر محسوب شود. اتوماسیون تبدیل به یک تهدید جدی برای کارکنان کارخانه‌ها شده است. ...

رشد پاندمی کرونا برنامه‌ اتوماسیون یا خودکارسازی کارخانه‌ها را سرعت می‌دهد و این موضوع می‌تواند برای کارکنان کارخانه‌ها نوعی تهدید و خطر محسوب شود.

اتوماسیون تبدیل به یک تهدید جدی برای کارکنان کارخانه‌ها شده است. مدت‌ها قبل از شیوع ویروس کرونا و با بهم ریختن برخی از کسب و کارها بسیاری از مدیران تولیدی در حال تغییر نحوه مونتاژ محصولات شرکت‌هایشان بودند و سایر صنایع هم این موضوع را دنبال می‌کردند. اما شیوع جهانی این ویروس باعث افزایش سرعت این تغییر شده است.

«تام اسمیت» استاد امور مالی دانشگاه Emory و دانشکده بازرگانی Goizueta می‌گوید: «هر اختلالی افراد را وادار به تصمیم‌گیری‌های مختلف می‌کند. وقتی که ناگهان نوعی اختلال - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر ساری استان مازندران - بوجود می‌آید، افراد باهوش و خلاق راه حل آن را پیدا می‌کنند و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر ساری استان مازندران - اجازه نمی‌دهند که همه چیز از بین برود.»

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر ساری استان مازندران

بنابر اعلام مجمع جهانی اقتصاد (WEF) کمتر از 40 درصد از کسب و کارهای ایالات متحده در معرض اتوماسیون قرار دارند. بیش از 10 درصد مشاغل کشور در معرض - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر ساری استان مازندران - خطر بالایی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر ساری استان مازندران - قرار دارند و چندین کشور دیگر هم در سطح بالایی این خطر را احساس می‌کنند.

از دید بلندمدت، این موضوع می‌تواند به معنای نیروی کار جدید با توانایی‌های جدیدی از جمله تفکر تحلیلی و انتقادی و خلاقیت تقویت شده باشد اما از دید کوتاه‌مدت می‌تواند سخت‌تر باشد و برای فردی که به هر دلیلی کار خود را از دست داده به موضوع ناخوشایندی تبدیل شود.

اسمیت در ادامه می‌گوید: «تا پیش از این شرکت‌ها در قبال کارگران خود مسئولیت‌هایی داشتند. به محض ایجاد اتوماسیون، مسئولیت شرکت‌ها در برابر کارکنان صفر می‌شود. من نمی گویم که این کار درست یا اخلاقی است اما شرکت‌ها به محض تغییر شیوه‌ی کار خود هیچ گونه مسئولیتی در قبال کارکنان خود احساس نمی کنند.»

مجمع جهانی اقتصاد در همین رابطه می‌گوید: «فقدان مهارت‌های دیجیتالی کافی نه تنها مانع گسترش [فناوری اطلاعات و ارتباطات] می‌شود بلکه خطر از دست دادن شغل مربوط به اتوماسیون را نیز تشدید می کند. در 16 کشور از 27 کشور عضو OECD (سازمان همکاری اقتصادی و توسعه) نمرات مهارت‌های دیجیتال طی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر ساری استان مازندران - چهار سال گذشته کاهش یافته و این مشکل انتقال کار به نقش‌های جدید را برای کارکنان دشوارتر کرده است.»

با وجود اینکه اتوماسیون‌ها در حال رشد هستند و وارد اکثر عرصه‌ها از جمله فروشگاه‌های مواد غذایی تا مراکز تماس شده‌اند برخی از مشاغل دیگر وجود - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر ساری استان مازندران - دارد که در آن‌ها فناوری جایگزین کارکنان نمی‌شود و آن‌ها می‌توانند نسبت به آن‌ها اطمینان داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone