🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  2. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  3. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18341.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

افشای ویدیوی زنده آنر V40 پیش از رونمایی [تماشا کنید]

با وجودی که آنر هفته گذشته در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرده بود که گوشی هوشمند آنر V40 5G در تاریخ 29 دی‌ماه در چین رونمایی می‌شود؛ ‌اما اکنون اعلام ...

با - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر گلستان استان گلستان - وجودی که آنر هفته گذشته در حساب - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر گلستان استان گلستان - کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرده بود - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر گلستان استان گلستان - که گوشی هوشمند - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر گلستان استان گلستان - آنر V40 5G در تاریخ 29 دی‌ماه در چین رونمایی می‌شود؛ ‌اما اکنون اعلام کرده که - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر گلستان استان گلستان - تاریخ رونمایی به تعویق افتاده و قرار است این گوشی هوشمند سوم بهمن‌ماه از راه برسد.

به گفته آنر علت به - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر گلستان استان گلستان - تعویق افتادن تاریخ رونمایی، به برخی مسایل مربوط به محل برگزاری و مشکلات مرتبط با تجهیزات آن ارتباط دارد؛ هرچند آنر قول داده که فروش آنر V40 5G در همان روز رونمایی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر گلستان استان گلستان - از ساعت 12 ظهر به وقت محلی، آغاز شود. - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر گلستان استان گلستان - در فاصله یک هفته مانده به - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر گلستان استان گلستان - این تاریخ دو ویدیوی زنده از این موبایل - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر گلستان استان گلستان - افشا - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر گلستان استان گلستان - شده است.

 

شرکت تولید کننده توضیحی در مورد مشخصات گوشی هوشمند جدید خود منتشر نکرده است؛ با این وجود باتوجه به اطلاعات پوستر به اشتراک گذاشته شده،  آنر V40 5G با نمایشگر دارای انحنا معرفی خواهد شد.

باتوجه به تصاویر منتشر شده از گوشی هوشمند جدید در پوستر آنر، دوربین سلفی دو گانه در حفره بیضی شکل در نمایشگر تعبیه شده است.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر گلستان استان گلستان

همچنین همان‌طور - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر گلستان استان گلستان - که در پوستر دیده می‌شود، پنل پشتی دستگاه نیز از ماژول دوربین مستطیل شکل شامل دوربین‌ اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین ثانویه فوق عریض 8 مگاپیکسلی در کنار دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و دوربین فوکوس لیزری 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

انتظار می‌رود آنر V40 5G با چیپست دایمنسیتی 1000 پلاس و پشتیبانی از شارژر سیمی 66 وات و شارژر بی‌سیم 55 وات به بازار عرضه شود. این در حالی است که سال گذشته آنر V30 با چیپست 7 نانومتری کرین 990 «های سیلیکون» و نسخه پرو آن با چیپست کمی پیشرفته‌تر کرین 990 5G به بازار عرضه شدند.

همچنین براساس اطلاعات قبلی فاش شده، احتمالا گوشی‌های - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر گلستان استان گلستان - هوشمند - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر گلستان استان گلستان - سری آنر V40 با نمایشگر با نرخ بروزرسانی 120 هرتز در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

فاصله زیادی تا تاریخ رونمایی باقی نمانده و درنهایت مشخص خواهد شد آنر گوشی هوشمند جدید خود را با چه مشخصاتی معرفی خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone