🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  3. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25972.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

دوربین گلکسی +S11 از ترکیب 9 تایی پیکسل ها و زوم اپتیکال پریسکوپی بهره می برد

یکی از افشاگران شناخته شده دنیای تکنولوژی تصویر جدیدی از گلکسی اس 11 پلاس منتشر کرده که نشان می دهد پرچمدار بعدی سامسونگ برخلاف شایعات، دوربین چهارگانه خواهد داشت. «Ice Universe»، از افشاگران معروف دنیای ...

یکی از افشاگران شناخته شده دنیای تکنولوژی تصویر جدیدی از گلکسی اس 11 پلاس منتشر کرده که نشان می دهد پرچمدار بعدی سامسونگ برخلاف شایعات، دوربین چهارگانه خواهد داشت.

«Ice Universe»، از افشاگران معروف دنیای - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خلخال استان اردبیل - تکنولوژی، تصویری در توییترش منتشر کرده که از چینش عمودی سنسورها در گلکسی اس 11 پلاس خبر می دهد که دوربین زمان پرواز  (ToF) و فلش LED آنها را همراهی می کنند.

در این تصویر که در ادامه ملاحظه می کنید، دیگر خبری از پیکربندی نامتناسب رندرهای قبلی نیست و دوربین های فوق عریض، - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خلخال استان اردبیل - اصلی و همچنین دوربین پریسکوپ (با ظاهر مربع شکل) مشاهده می شوند:

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خلخال استان اردبیل

رندرهای 360 درجه ای - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خلخال استان اردبیل - که پیشتر از گلکسی اس 11 پلاس منتشر شده بودند، پیکربندی پنج گانه دوربین و قرارگیری X شکل سنسورها را نشان می دادند. البته در شایعات قبلی اطلاعاتی در مورد عملکرد سنسور پنجم در دسترس نبود. احتمال دارد کاربرانی که رندرهای این گوشی را ساخته اند، سنسورهای دوربین زمان پرواز را با دو دوربین مجزا اشتباه گرفته اند.

سامسونگ اوایل سال جاری میلادی کمپانی Corephotonics را به قیمت 150 میلیون دلار خرید. این شرکت متخصص تولید دوربین های بزرگنمایی برای تلفن های هوشمند بوده و دوربین پریسکوپ محصولات اوپو نیز ساخت همین کمپانی است.

گلکسی اس 11 از دوربین - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خلخال استان اردبیل - 108 مگاپیکسلی برخوردار - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خلخال استان اردبیل - است که در حالت پیش فرض با ترکیب 9 تایی پیکسل ها (با ابعاد 2.4 میکرونی هر پیکسل) و در حالت 12 مگاپیکسلی عکس برداری می کند. با این اوصاف می توان انتظار تصاویر بسیار باکیفیتی را از دوربین این گوشی داشت. گفته می شود گلکسی فولد 2 نیز از این سنسور در کنار دوربین تله فوتو با بزرگنمایی اپتیکال 5 برابری بهره - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خلخال استان اردبیل - خواهد برد.

پیش بینی می شود سری گلکسی اس 11 با پشتیبانی از شبکه 5G، - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خلخال استان اردبیل - نمایشگر 120 هرتز، - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خلخال استان اردبیل - باتری حجیم و چیپست قدرتمند اسنپدراگون 865 معرفی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone