🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  4. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25974.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

نمایشگاه تلکام پلاس با حضور ایرانسل و همراه اول آغاز به کار خواهد کرد

«تلکام پلاس» از روز سه شنبه ۲۶ تا جمعه ۲۹ آذر ماه ۱۳۹۸، از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و در آن شرکت‌های مخابراتی برتر ...

«تلکام پلاس» از روز - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سرعین استان اردبیل - سه شنبه ۲۶ تا جمعه ۲۹ آذر ماه ۱۳۹۸، از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و در آن شرکت‌های مخابراتی برتر کشور و همچنین اپراتورهای موبایل نیز حضور خواهند داشت.

به گزارش دیجیاتو شرکت ارتباطات سیار ایران با حضور در این رویداد تخصصی، ضمن ارائه آخرین دستاوردها - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سرعین استان اردبیل - و راهکارهای سازمانی خود، به معرفی پلت فرم های «سنجینه» و «آچاره» در قالب کسب و کارهای دیجیتال خواهد پرداخت؛ کارشناسان این واحدها نیز در طول برگزاری نمایشگاه به - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سرعین استان اردبیل - صورت پیوسته پاسخگوی پرسش ها و رفع مشکلات احتمالی مشترکان و کاربران خواهند بود.

همچنین در جریان برگزاری «تلکام پلاس» ضمن تشریح رویکردهای حمایتی همراه اول از تولیدات داخل، از نخستین «پلتفرم API شبکه ای» که توسط متخصصان این شرکت طراحی و پیاده سازی شده است، توسط بخش فنی و توسعه شبکه این اپراتور رونمایی خواهد شد.

ایرانسل نیز با آخرین دستاوردها و راهکارهای سازمانی، ارائه خدمات اینترنت پر سرعت همراه، معرفی بازار جامع محتوای دیجیتال چارخونه و پاسخگویی به پرسش‌ها و رفع مشکلات احتمالی مشترکان در این - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سرعین استان اردبیل - نمایشگاه شرکت خواهد داشت.

ایرانسل با - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سرعین استان اردبیل - ارائه سامانه مدیریت هوشمند ناوگان، WiFi سازمانی، خدمات ابری و خدمات شهر هوشمند، آخرین دستاوردهای راهکارهای سازمانی خود در حوزه اینترنت اشیا را به نمایش می‌گذارد و در میزهای مختلف به پاسخگویی به پرسش‌های مشترکان در حوزه اینترنت پرسرعت نسل‌های سه و چهار (۳G و ۴G)، همین‌طور ارائه خدمات به مشترکانی که قصد تعویض سیم‌کارت - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سرعین استان اردبیل - خود به نسل‌های بالاتر را دارند و نیز معرفی بازار جامع محتوای دیجیتال چارخونه می‌پردازد.

گفتنیست هر دو اپراتور در سالن ۳۸B حضور خواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone