🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  2. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  4. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  5. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25975.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل صندوق نوآوری: ۱۲۴۳ میلیارد تومان به شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت کرده‌ایم

مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی خبر از اعطای ۱۲۴۳ میلیارد تومان در طول سال جاری به شرکت‌های دانش بنیان داد. به گزارش دیجیاتو «علی وحدت» در نشست خبری گزارش سالانه صندوق نوآوری و شکوفایی  آمارهای تازه‌ای ...

مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی خبر از اعطای ۱۲۴۳ میلیارد تومان در طول سال جاری به شرکت‌های دانش بنیان داد.

به گزارش دیجیاتو «علی وحدت» در نشست خبری گزارش سالانه صندوق نوآوری و شکوفایی  آمارهای تازه‌ای را منتشر کرد. مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی اعلام کرد که تا آبان ۹۸ نزدیک به ۱۲۴۳ میلیارد تومان نقدینگی به شرکت‌های دانش‌بنیان و یا فعالیت‌های دانش‌بنیان شرکت‌های دیگر پرداخت شده - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر صومعه سرا استان گیلان - که بیش از ۱.۵ برابر پرداختی سال قبل است. او همچنین اظهار داشت که این روند سریع و بهتر کار به دست همکاری با دوازده بانک رخ داده که توانسته‌اند سرعت و زمان رسیدگی به ارائه تسهیلات را نیز کاهش دهند: «تعداد ۳۵۱ فقره ضمانت‌نامه به مبلغ ۷۲۰ میلیارد تومان نیز صادر شده که بیش از ۱۸ برابر کل عملکرد - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر صومعه سرا استان گیلان - صندوق در سال‌های گذشته است.»

وحدت همچنین خبر می‌دهد که بازپرداخت انجام شده به سوی این صندوق در یک سال اخیر ۲۳۱ میلیارد تومان بوده و بیش از ۲۰ - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر صومعه سرا استان گیلان - میلیارد تومان از مطالبات - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر صومعه سرا استان گیلان - درخواستی وصول شده است. او همچنین به تعییر نوع سرمایه‌گذاری در صندوق نوآوری اشاره می‌کند که پیش‌تر مدل مستقیم بود و - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر صومعه سرا استان گیلان - حالا با - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر صومعه سرا استان گیلان - تاسیس شش نهاد مالی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر صومعه سرا استان گیلان - خطرپذیر به صورت مشارکتی و هم‌سرمایه‌گذاری پیش می‌رود: «امروزه با صندوق پژوهش و فناوری و صندوق جسورانه بورسی همکاری‌های مفیدی داریم.»

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر صومعه سرا استان گیلان

وحدت باور دارد که تلاش صندوق و دیگر نهادها می‌تواند سرمایه‌گذاران را تا حد زیادی دوباره به عرصه بازگرداند و ابراز امیدواری می‌کند که این اتفاق به شکلی که رخ داد دیگر رخ ندهد.

به گفته وحدت خدمات توانمندسازی ارائه شده در یک سال اخیر نیز بیش از کل فعالیت سالهای اخیر صندوق است. به گفته وحدت در هشت ماه اخیر به طور میانگین - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر صومعه سرا استان گیلان - هر دو روز یکبار، یک رویداد فناورانه - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر صومعه سرا استان گیلان - در این سازمان رخ داده است: «همچنین ۱۹۰۰ شرکت آموزش دیده‌اند و ۲۱۱۱۳ - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر صومعه سرا استان گیلان - نفر در این شرکت‌ها مشغول به - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر صومعه سرا استان گیلان - کار بودند که ساعات متمادی آموزش دیده‌اند.»

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر صومعه سرا استان گیلان

وحدت معتقد است که صندوق نوآوری ضمن میزبانی از بازیگران زیست بوم نوآوری و ۹ بانک و ۱۷ صندوق پژوهشی، امروزه تبدیل به یک هاب تامین مالی برای شرکت‌های دانش - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر صومعه سرا استان گیلان - بنیان شده است.او همچنین برنامه‌های آینده‌ این صندوق را چنین توصیف کرد:

«مشارکت در حل مسائل راهبردی، مشارکت در حل مسائل مالی، کمک هزینه تحقیق و توسعه، حمایت از فناوری‌های آینده و همچنین حمایت از استقرار شرکت‌های - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر صومعه سرا استان گیلان - دانش‌بنیان نیز از برنامه‌های آینده ما خواهد بود.»

گفتنیست برای صندوق نوآوری - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر صومعه سرا استان گیلان - و شکوفایی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر صومعه سرا استان گیلان - در سال جاری هیچ بودجه‌ای در نظر گرفته نشده است؛ موضوعی که به نظر - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر صومعه سرا استان گیلان - می‌رسد توسط این سازمان پیگیری شود تا حل و فصل شود؛ هرچند وحدت باور دارد که شرکت در شرایط اقتصادی خاصی قرار دارد که اولویت‌های متعددی وجود دارند.

قطعی اینترنت یک اتفاق - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر صومعه سرا استان گیلان - تلخ بود

وحدت در این نشست همچنین در پاسخ به سوال دیجیاتو در رابطه با قطعی اینترنت و عدم علاقه سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان گفت:

«قطعی اینترنت یک اتفاق بسیار تلخ بود که تقریبا تمامی شرکت‌های دانش بنیان را با مشکل مواجه کرد. معتقدم حداقل باید زیرساخت‌های قوی‌تری برای اینترنت ملی وجود داشت و این قطعی صورت می‌گرفت تا از حجم اختلالات کم شود. سایه تردید و شک روی سرمایه‌گذاران افتاده و آنها از اینکه - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر صومعه سرا استان گیلان - تزریق سرمایه به شرکت‌هایی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر صومعه سرا استان گیلان - که ممکن - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر صومعه سرا استان گیلان - است فردا - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر صومعه سرا استان گیلان - روزی دچار قطعی سرویس شوند، هراس - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر صومعه سرا استان گیلان - دارند. بحث خدمات در حوزه دیجیتال در سالهای اخیر رشد بسیار خوب و سریعی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر صومعه سرا استان گیلان - داشت که این مساله ضربه بدی به آن زد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone