🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  2. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  3. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  4. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25964.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

نگاهی به گزارش دیجی‌کالا؛ در بازار موبایل ایران چه می‌گذرد؟

در بازار موبایل ایران چه می‌گذرد؟ این سوال مهمی است که معمولاً پاسخ دادن به آن کار ساده‌ای نیست. با این حال گزارشی که دیجیکالا از ۶ ماه نخست فعالیتش در سال ۹۸ منتشر کرده، ...

در بازار موبایل ایران چه می‌گذرد؟ این سوال مهمی است که معمولاً پاسخ دادن به آن کار ساده‌ای نیست. با این حال گزارشی که دیجیکالا از ۶ ماه نخست فعالیتش در سال ۹۸ منتشر کرده، می‌تواند پاسخ‌های دقیق‌تری از گرایش کاربران به موبایل‌های - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - موجود - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - در بازار ایران، و روندهای این بازار به ما بدهد.

دیجی‌کالا اکنون فروشگاهی بی‌رقیب در ایران است - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - که به گفته خودش، ۹۰ درصد سهم خرده فروشی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - آنلاین بازار ایران را در - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - اختیار دارد. از سوی دیگر وقتی به گزارش اخیر آن نگاهی داشته باشیم می‌بینیم که کاربران ایرانی در بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین ایران بیشتر از هر چیز دیگری و با اختلاف زیاد، «موبایل» را - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - جستجو کرده‌اند. همه این مسائل می‌تواند آمارهای این فروشگاه را تبدیل به یک مرجع قابل اعتماد کند.

پرفروش‌ترین موبایل‌های دیجی‌کالا کدامند؟

قبل از رفتن به سراغ لیست پرفروش‌ترین موبایل‌های دیجی‌کالا، باید این نکته را - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - در نظر داشت که موبایل «نوکیا ۱۰۶»، در نیمه اول سال ۹۸ پرفروش‌ترین محصول در کل دیجی‌کالا از نظر تعداد فروش بوده است. وقتی به لیست ۱۰ محصول پرفروش این فروشگاه از نظر ریالی نگاه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - می‌کنیم هم، موبایل «هواوی Y7 Prime 2019» در صدر این جدول خودنمایی می‌کند.

اما اگر به سراغ لیست پرفروش‌ترین موبایل‌ها در دیجی‌کالا برویم، از نظر تعدادی، برندهای نوکیا، هوآوی و سامسونگ خودنمایی می‌کنند.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران

در واقع، ۳ عدد از موبایل‌هایی که در لیست پرفروش‌ترین‌ها از نظر تعداد قرار گرفته‌اند، موبایل‌های ساده‌ای هستند که مشخصاً به - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - دلیل قیمت پایین پرفروش‌ شده‌اند. نوکیا - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - با مدل‌های ۱۰۶، ۱۰۵ و ۱۳۰، در این حوزه حکمرانی می‌کند.

دو موبایل بعدی هم که در این لیست هستند، Y7 Prime 2019 از هواوی و گلکسی A10 سامسونگ نام دارند؛ موبایل‌هایی هوشمند اما کاملاً اقتصادی.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران

اما در لیست بعدی، دیجی‌کالا پرفروش‌ترین موبایل‌ها در بخش ریالی را هم اعلام کرده است؛ جایی که - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - سلطه‌ی هواوی و سامسونگ بر بازار ایران به وضوح مشخص است. هواوی با ۳ موبایل Y7 Prime 2019، Y9 Prime 2019 و البته نسخه اقتصادی پرچمدار فعلی‌اش - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - یعنی P30 - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - Lite بیشترین موبایل‌ها را در این لیست دارد.

اما از سوی دیگر سامسونگ هم که امسال با میان‌رده‌های بسیار پرفروش خود در بازار ایران حاضر - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - شده، - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - نمایندگانی مانند گلکسی A50 و A10 را در این لیست دارد.

در واقع، پرفروش‌ترین موبایل‌های دیجی‌کالا از نظر ریالی، ترکیبی از موبایل‌های هوشمند اقتصادی تا میان‌رده - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - هستند؛ موبایل‌هایی که بعد از بحران اقتصادی یک سال اخیر، تبدیل به گزینه‌هایی شده‌اند که بیشتر افراد چاره‌ای جز انتخاب آن‌ها ندارند. چندان اشتباه نیست اگر گفت که اکنون، موبایل‌های پرچمدار، برای بخش بزرگی از مردم ایران تبدیل به - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - یک کالای دست نیافتنی شده‌اند. هرچند حداقل خبر خوب این است که در یک سال اخیر، موبایل‌های میان‌رده از نظر کیفیت کاربری، فاصله‌شان - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - را با پرچمداران به حداقل رسانده‌اند.

نبرد برندها در بازار ایران

شکی در سلطه‌ی سامسونگ، هواوی بر بازار موبایل ایران وجود ندارد اما آمارهای جدید حکایت از آن دارد که دست کم در - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - دیجی‌کالا، جایگاه‌ها در حال تغییر - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - هستند.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران

کافیست به همین نمودار فوق که پرفروش‌ترین برندهای موبایل در نیمه سال ۹۸ را با سال ۹۷ مقایسه می‌کند، توجه کنید تا به روشنی مشخص شود که حالا کاربران ایرانی به چه برندهایی گرایش بیشتری پیدا کرده‌اند؛ دست کم - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - در فروشگاه دیجی‌کالا.

موبایل‌های هواوی در فروشگاه‌ دیجی‌کالا، پرفروش‌تر از موبایل‌های سامسونگ بوده‌اند و در یک سال اخیر جای برند چینی و کره‌ای در دیجی‌کالا تغییر کرده است. سلطه‌ی سامسونگ و هواوی بر بازار ایران مشخصاً به این دلیل است که این برندها در کشور ما حضور نسبتاً فعالی دارند و با خدماتی که مستقیماً به کاربران می‌دهند، توانسته‌اند اعتماد آن‌ها را به دست بیاورند.

در این میان احتمالاً همکاری نزدیک‌تر هواوی با دیجی‌کالا (و - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - تبلیغاتی که در دیجی‌کالا انجام - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - می‌دهد) - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - و وجود تنوع محصولی بیشتر از این برند چینی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - در بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین ایران، باعث شده تا این برند جای سامسونگ را بگیرد؛ هرچند - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - که آمارهای رسمی (که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم) حکایت از آن دارند که سامسونگ همچنین بیشتر از ۵۰ - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - درصد بازار ایران را در اختیار دارد.

از - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - سوی دیگر نوکیا هم از جایگاه چهارم، وارد جایگاه سوم شده. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که موفقیت نوکیا در بازار ایران ارتباط چندانی با موبایل‌های جدید و هوشمندش ندارد، - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - بلکه حضور نوکیا به عنوان سومین - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - برند پرفروش موبایل، - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - بیشتر مربوط به - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - موبایل‌های ارزان و غیرهوشمند - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - است.

اما نبرد برای فروش بیشتر در بازار ایران ادامه دارد. برند آنر که حضوری رسمی در ایران دارد، موفق شده در نیمه اول سال ۹۸ رتبه خود را در دیجی‌کالا تقویت کند و حالا چهارمین برند پرفروش موبایل در این فروشگاه باشد. بعید - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - است شرایط حقیقی بازار موبایل هم چیزی جز این باشد چراکه آنر با حضوری رسمی در تلاش است تا ارتباطی مناسب با جوانان ایرانی برقرار کند و جدیدترین محصولاتش را برای کاربر ایرانی به نمایش بکشد.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران

همین لیست، همچنین به ما نشان می‌دهد که رتبه فروش موبایل‌های شیائومی، ۱۳ پله افزایش داشته است. علتش هم - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - مشخص است؛ «تسک‌میران» به عنوان نماینده رسمی فعالیت خود را جدی‌تر دنبال می‌کند و حالا شرکت‌هایی مانند «مدیا پردازش» یا دیگر شرکت‌های واردکننده - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - هم این موبایل‌های خوش قیمت را وارد می‌کنند.

این در حالیست که تا سال گذشته، با توجه به گزارش‌های فصلی «کافه بازار»، شیائومی سهم بسیار ناچیزی از بازار ایران داشت. حالا که چند شرکت جدی‌تر - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - این برند را در ایران پشتیبانی می‌کنند، شرایط و جایگاه در حال تغییر است و بعید نیست حتی این برند تا سال آینده، - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - تهدیدی برای ۳ برند پرفروش در بازار ایران باشد.

پایان دلبری اپل در ایران

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران

از سوی دیگر اپل که در سال ۹۷ سومین برند پرفروش دیجی‌کالا بوده و البته هیچ‌وقت هم به شکل رسمی در ایران حضور نداشته، حالا با سقوطی بزرگ به جایگاه پنجم رفته است. علتش هم مشخص است. همه شواهد نشان می‌دهد که اپل علاقه‌ای ندارد محصولش را به - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - کاربران ایرانی بفروشد و امروز دیگر بدون وجود اپلیکیشن‌های مختلف کاربردی که بتوان به سادگی از آن‌ها استفاده کرد، یک موبایل هوشمند به چه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - کاری می‌آید؟

گزارش دیجی‌کالا هم نشان می‌دهد که کاهش علاقه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - کاربران این فروشگاه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - به آیفون‌های اپل، از نیمه اول سال ۹۷ شروع شده است؛ زمانی که دلار هیچ وضعیت و ثبات مشخصی نداشت. از همان زمان تاکنون، کاربران کمتر و کمتر آیفون خریده‌اند.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران

اگر بخواهیم دقیق‌تر علت کاهش فروش آیفون‌های اپل را بررسی کنیم، به ۴ سناریو می‌رسیم:

  • فقط پرچمدار

برخلاف سایر برندهای تولیدکننده موبایل که از نرم‌افزار گوگل استفاده می‌کنند، اپل نرم‌افزار و سخت‌افزار را می‌سازد و همین باعث می‌شود تا بخواهد صرفاً بهترین تجربه کاربری را در اختیار مصرف‌کننده قرار - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - دهد. این یعنی اپل فقط چند - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - نمونه مختلف از موبایل پرچمدارش را می‌سازد که قیمت آن‌ها از ۷۰۰ دلار شروع می‌شود و به راحتی بالای ۱۰۰۰ دلار می‌رود.

در شرایطی که - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - امروز قیمت دلار بین ۱۲.۵ تا ۱۳ - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - هزار - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - تومان است، خرید موبایلی که قرار است دست کم ۱۰ تا ۱۱ میلیون برای کاربر تمام شود، یک خرید ساده نیست. امروز وقتی به - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - آمارهای فروش برندهای موبایل در ایران نگاه کنید بیشتر آن‌ها یا موبایل‌های اقتصادی و - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - یا میان‌رده‌هایی کاملاً متوسط هستند. در ابتدای همین گزارش هم گفتیم که خرید یک موبایل پرچمدار، دیگر چندان برای کاربر عادی ایرانی دسترس‌پذیر نیست. همین مسئله باعث - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - شده تا استقبال از موبایل‌های اپل هم کمتر شود.

  • موبایل‌های تکراری

موضوع بعدی، عدم وجود تغییرات گسترده در آیفون است. امسال طراحی آیفون برای سومین بار تکرار می‌شد و حتی فارغ از مسئله‌ی قیمت این موبایل در ایران، بعید نیست اگر عده‌ای از - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - کاربران آیفون به سراغ اندروید و گزینه‌هایی که تلاش می‌کنند - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - هیجان‌انگیزتر باشند، بروند.

  • حذف اپلیکیشن‌های ایرانی

در یک - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - سال گذشته روند حذف اپلیکیشن‌های ایرانی از اپ‌استور به اندازه‌ای جدی شد - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - که تقریباً همه اپلیکیشن‌های کاربردی برای کاربران ایرانی از فروشگاه نرم‌افزاری اپل حذف شدند.

امروز اگرچه شرکت‌های فناوری ایرانی و استارتاپ‌ها تلاش می‌کنند تا اپلیکیشن iOS خود را در قالب دانلود مستقیم (گواهی سازمانی) در اختیار کاربران قرار دهند اما واقعیت این - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - است که از کار افتادن همین اپلیکیشن‌ها در مقاطع زمانی مختلف باعث آزار کاربران آیفون شده است. و حالا آیفون به کم کاربردترین حالت خود در ایران رسیده است.

اکنون در ذهن کاربری که می‌خواهد دست کم بیشتر از ۱۰ میلیون تومان برای خرید یک موبایل پرداخت کند، این سوال مهم مطرح است که چرا به سختی باید به خدماتی که حقش است دسترسی داشته باشد؟

  • واردکنندگان ناامید

۳ سناریویی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - که از سال گذشته آغاز شده‌اند، باعث شکل‌گیری - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - سناریوی چهارم می‌شود. یعنی کاهش تقاضا، باعث می‌شود تا عرضه نیز به مرور زمان کمتر شود. با توجه به کاهش درخواست برای آیفون در ایران و البته چالش‌های واردات موبایل‌های بالای ۵۰۰ دلار به بازار ایران، بررسی‌های دیجیاتو نشان می‌دهد که اکنون تعداد کمتری از شرکت‌ها بر واردات این موبایل گران‌قیمت تمرکز کرده‌اند.

از سوی دیگر کافیست تا نگاهی داشته باشیم به - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - آمار واردات موبایل در ۷ ماه نخست سال جاری که انجمن واردکنندگان موبایل - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - آن را در اختیار - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - دیجیاتو قرار داده است.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران

در بخش واردات، می‌بینیم که اپل حالا فقط ۴ درصد از سهم موبایل‌های وارد شده به - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - بازار ایران را به خود اختصاص داده است. به شکل دقیق‌تر، از - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - ابتدای فروردین تا انتهای مهر ۹۸، فقط ۳۴۳ هزار آیفون وارد کشور شده‌اند. همچنین - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - وقتی به آمار روشن شدن انواع موبایل در ایران نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که در همین بازه زمانی، ۳۱۳ هزار موبایل اپل در ایران روشن شده‌اند.

همین موضوع نشان می‌دهد که حدود ۳۰ هزار آیفون بیشتر از تقاضای موجود، در بازار وجود داشته است. اگرچه قطعاً تا همیشه می‌توان آیفون را در بازار ایران خرید، اما واقعیت این است که همین ۴ سناریو، باعث شده‌اند تا سهم اپل در ایران کاهش پیدا کند.

پیش‌بینی: تلاش چین برای فتح ایران

وقتی به آمارهای دیجی‌کالا در کنار آمار رسمی واردات نگاه می‌کنیم می‌بینیم که نقش برندهای چینی از همیشه در کشور پررنگ‌تر - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - شده است. هواوی، آنر - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - و شیائومی، سه بازیگری هستند که اگرچه به سرعت نمی‌توانند سامسونگ را در بازار شکست دهند، اما تلاش می‌کنند قیمت‌های مناسب‌تری از غول کره‌ای را برای کاربران ارائه دهند.

از سوی دیگر ارتباط نزدیک دیجی‌کالا - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - با هواوی (همانطور که از گزارش هم پیداست) مشخصاً در آینده می‌تواند برگ برنده‌‌ی همین برند چینی برای فتح - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - بازار ایران باشد.

اما آینده بقیه برندها در بازار ایران چه خواهد بود؟ بیایید چند پیش‌بینی را مرور کنیم.

سامسونگ قطعاً جای خود را در بین ۳ برند پرفروش ایران حفظ می‌کند. سهم اپل هم با شرایط کنونی و عدم وجود اپلیکیشن‌های ایرانی و نداشتن نوآوری ویژه در آیفون، کاهش - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - پیدا می‌کند. در این میان اما یک خطر جدی نوکیا را تهدید می‌کند. چراکه گزینه‌ای روی میز مدیران وزارت - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - صنعت است که حکایت از ممنوعیت واردات موبایل‌های ساده و غیر هوشمند در سال آینده دارد. طرحی که منشاء آن، حمایت از موبایل‌های تولید داخل است، هرچند هنوز این تصمیم به شکل قطعی گرفته نشده، اما اگر چنین اتفاقی رخ دهد، سهم نوکیا در بازار موبایل ایران به شدت کاهش پیدا می‌کند چرا که امروز نام این برند به واسطه فروش موبایل‌های - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - ساده‌اش، در لیست‌های مختلف به چشم می‌خورد.

پیش‌بینی شما از آینده بازار موبایل چیست؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آذرفر نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام شرکت شما طرفای قره جه ساری اعزام کارشناس داره.
پاسخ: بله در قره جه شهر ساری خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone