🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  3. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25966.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

تخفیف در تخفیف؛ نت برگ و تخفیفان با یکدیگر ادغام شدند

خبر ادغام نت برگ و تخفیفان بعد از مدتها که در هاله‌ای از شایعات قرار گرفته بود بالاخره به طور رسمی توسط بنیانگذار تخفیفان تایید شد. پس از اعلام این موضوع توسط «نازنین دانشور»، مدیرعامل ...

خبر ادغام نت برگ و تخفیفان بعد از مدتها که در هاله‌ای از شایعات قرار گرفته بود بالاخره به طور رسمی توسط بنیانگذار تخفیفان تایید شد. پس از اعلام این موضوع توسط - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فریمان استان خراسان - «نازنین دانشور»، مدیرعامل نت‌برگ نیز آن را تایید کرده است.

«علیرضا صادقیان» مدیرعامل iiVentures که نت‌برگ را در اختیار دارد، در گفتگوی کوتاه خود با - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فریمان استان خراسان - دیجیاتو ضمن تایید این ادغام می‌گوید که بیانیه رسمی دو مجموعه تا چند روز آینده منتشر خواهد شد. صادقیان تاکید دارد که برند و مجموعه نت‌برگ حفظ شده - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فریمان استان خراسان - و قرار نیست تعدیل نیرویی در این شرکت رخ بدهد.

به نظر می‌رسد قرارداد بین این دو مجموعه ۴۸ ساعت پیش امضا شده - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فریمان استان خراسان - است. «نازنین دانشور» مدیرعامل تخفیفان درباره طولانی شدن فرایند این ادغام گفته که « ادغام نت‌برگ و تخفیفان بسیار چالش داشت و پیچیدگی‌های آن به‌شدت زیاد بود؛ از ارزشگذاری گرفته تا مسائل حقوقی و البته در حال حاضر هر دو تیم در یک - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فریمان استان خراسان - مکان کار می‌کنند.»

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فریمان استان خراسان

به گفته دانشور تنها ۹ درصد از کاربران، کاربر مشترک هر دو پلتفرم هستند و به نظر می‌رسد که چالش یکی کردن این مشتریان یکی از چالش‌های پیش روی این مسیر ادغام باشد. گفتنیست نت برگ و تخفیفان پیش‌تر رقابت شدیدی با یکدیگر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فریمان استان خراسان - داشتند و - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فریمان استان خراسان - گاهی کارشان به دعواهای حقوقی نیز ختم شده بود ولی آنطور که دانشور گفته، دیگر مساله رقابت بین این دو تیم مطرح نیست.

صادقیان پیش‌تر در گفتگوی خود با دیجیاتو تاکید کرده بود که آنها همیشه به مساله ادغام فکر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فریمان استان خراسان - می‌کنند و تنها تخفیفان نبوده که با آن وارد مذاکره شدند. او ادغام را در شرایط - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر فریمان استان خراسان - فعلی را یک همکاری خوب اکوسیستمی تعریف کرده بود و نسبت به همکاری با هر مجموعه‌ای، ابراز خشنودی کرده بود.

با ادغام دو مجموعه نت برگ و تخفیفان باید دید که شایعات دیگری نظیر ادغام چیلیوری (دیگر شرکت فعال در هولدینگ iiVentures) و ریحون به کجا خواهد انجامید و آیا این ادغام که پیش‌تر چندباری شایعاتش بر سر زبان‌ها افتاده نیز به واقعیت خواهد پیوست یا خیر.

بیشتر بخوانید - در فیروزه پلت بررسی شد: آیا استارت‌آپ‌های ایرانی آماده‌ ادغام و تملیک هستند؟

بحران اقتصادی و ادغام استارت‌آپ‌های ایرانی؛ نگاهی به تهدیدها و فرصت‌ها

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone