🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  5. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25963.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

انتشار بنچمارک منتسب به سونی اکسپریا 6 در گیکبنچ

به تازگی بنچمارک جدیدی از یک گوشی ساخت سونی در سایت گیکبنچ منتشر شده که گمان می رود به اکسپریا 6 تعلق داشته باشد. بر اساس گزارش سایت Android Next، اخیراً تلفن هوشمندی با اسم ...

به - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گالیکش استان گلستان - تازگی بنچمارک جدیدی از یک گوشی ساخت سونی در سایت گیکبنچ منتشر شده که گمان می رود به اکسپریا 6 تعلق داشته باشد.

بر اساس گزارش سایت Android Next، اخیراً تلفن هوشمندی با اسم رمز «K8220» در سایت گیکبنچ رویت شده و امتیاز 465 را در آزمایشات تک هسته ای و امتیاز 1757 را در تست های چند هسته ای کسب کرده - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گالیکش استان گلستان - است.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گالیکش استان گلستان

اسم رمز گوشی های سونی معمولاً با حرف انگلیسی، که نشان دهنده سال میلادی است آغاز و به چهار عدد منتهی می شود. این شرکت برای اسم رمز گوشی های سال 2019 حرف «J» را انتخاب کرده بود و حال از حرف «K» برای سال 2020 استفاده کرده است.

گوشی جدید سونی با اندروید 10 اجرا شده و از حافظه رم 8 گیگابایتی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گالیکش استان گلستان - برخوردار است. اوپو رینو 3 پرو 5G به چیپست اسنپدراگون 765G مجهز خواهد شد و نشانگر CPU این گوشی (کادر قرمز) که در ادامه ملاحظه می کنید، کاملا شبیه نشانگر CPU گوشی مرموز سونی است:

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گالیکش استان گلستان

گوشی جدید سونی به احتمال زیاد یک میان رده پریمیوم با دوربین سه گانه خواهد بود. این محصول که اولین گوشی 5G این سازنده ژاپنی هم هست در نمایشگاه CES 2020 رونمایی خواهد شد.

کوالکام اواسط آذر ماه امسال از چیپست اسنپدراگون 765 رونمایی کرد. این محصول از مودم یکپارچه X52 5G بهره می برد - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گالیکش استان گلستان - که سرعت دانلود داده تا 3.7 گیگابیت بر ثانیه، پشتیبانی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گالیکش استان گلستان - از طول موج های میلیمتری و فرکانس های زیر 6 گیگاهرتز، سازگاری با شبکه 5G مستقل و غیرمستقل و اشتراک طیف دینامیک از ویژگی های آن - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر گالیکش استان گلستان - هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone