🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  2. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  3. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  5. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25965.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

کاواساکی اولین کشتی مخصوص حمل هیدروژن مایع را به آب انداخت

کمپانی کاواساکی اولین کشتی باری حامل هیدروژن مایع دنیا را در ژاپن به آب انداخت. این کشتی قرار است هیدروژن مایع را از بندری در جنوب استرالیا به شهر بندری «کوبه» در ژاپن حمل کند. ...

کمپانی کاواساکی اولین کشتی باری حامل هیدروژن مایع دنیا را در ژاپن به آب انداخت. این کشتی قرار است هیدروژن مایع را از بندری در جنوب استرالیا به شهر بندری «کوبه» در ژاپن حمل کند.

این کشتی غول پیکر Suiso Frontier نام داشته و با 116 متر طول، به زودی تانکر 1250 متر مکعبی هیدروژن مایع را به کمک موتورهای دیزلی خود به شهر بندری کوبه در ژاپن حمل خواهد کرد. برای جلوگیری از نشت مولکول های بسیار کوچک هیدروژن از دیواره های تانکر، دمای هیدروژن مایع تحت فشار فوق - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - العاده بالا به منفی 253 درجه سانتی گراد کاهش پیدا می کند.

ژاپن و کره جنوبی در تلاشند با ایجاد یک اقتصاد انرژی جدید، هیدروژن مایع را همانند نفت خام و گاز طبیعی متداول می کند. با این کار امکان تولید خودرو، کامیون و هواپیماهایی با کمترین میزان انتشار گازهای گلخانه ای میسر می - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - شود.

از آنجا که تولید هیدروژن آلودگی زیادی تولید می کند، این دو کشور آسیایی می خواهند هیدروژن مایع را از استرالیا وارد کنند که آن را به کمک سوخت های فسیلی مثل زغال قهوه ای و گاز طبیعی تولید می کند.

در همین راستا شرکتی استرالیایی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - وظیفه تامین هیدروژن مورد نیاز برای اولین سفر این کشتی را بر عهده گرفته و قصد دارد به کمک - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - فرآیندی به نام گازی سازی (Gasification)، از 160 تن زغال سنگ - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - 3 تن هیدروژن تولید کرده و پس از طی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - مسافت 150 کیلومتری، آن را به بندر هستینگز جهت بارگیری توسط کشتی ارسال کند.

تولید سه تن هیدروژن، بدون در نظر گرفتن آلودگی های دیزلی حمل و نقل خشکی و دریایی، 100 تن گاز دی اکسید کربن وارد جو می کند.

«Simon Holmes à Court» یکی از - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - مشاوران ارشد دانشگاه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - ملبورن در مورد این پروژه می گوید:

«این پروژه باید انتشار گازهای مضر - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - را کنترل کند، در غیر این صورت برخی از آلوده ترین سوخت ها را تولید خواهد - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - کرد.»

هیدروژن را می توان به شکل های مختلف (از جمله انرژی تجدیدپذیر)، تولید کرد. به کمک انرژی خورشیدی و بادی می - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - توان الکتریسیته تولید کرد و به کمک فرآیند برق کافت یا الکترولیز - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان - (Electrolysis)، هیدروژن را از آب جدا کرد.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سبزوار استان خراسان

ارسال آب تازه به شکل هیدروژن به کشورهای دیگر برای استرالیا که با مشکل خشکسالی دست و پنجه نرم می کند، سوال بزرگی است. علاوه بر این منابع مالی مورد نیاز برای چنین کاری نیز هنوز تامین نشده است. بنابراین به نظر می رسد درصد بالایی از صادرات انرژی هیدروژن استرالیا هزینه های زیادی را برای مقابله با انتشار گازهای گلخانه ای در کوتاه مدت و میان مدت بر دوش این کشور خواهد گذاشت.

البته ژاپن انگیزه بالایی برای همکاری با استرالیا در زمینه هیدروژن مایع دارد. کره جنوبی نیز با اهدافی بلندپروازانه امیدوار است هوای آلوده شهرهای این کشور را به کمک سیستم حمل و نقل عمومی هیدروژنی تا سال 2040 پاکیزه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone