🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  3. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  5. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25992.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

ساخت خمیردندان به شکل قرص؛ راهکار تازه حفظ محیط زیست

دو کارآفرین کانادایی پس از ماه ها آزمایش و امتحان کردن صدها فرمول مختلف، خمیر دندان قرص شکلی ساخته اند که علاوه بر حفظ محیط زیست، کاربر را از تیوب پلاستیکی خلاص می کند. سالانه ...

دو کارآفرین کانادایی پس از ماه ها آزمایش و امتحان کردن صدها فرمول مختلف، خمیر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر نیشابور استان خراسان - دندان قرص شکلی ساخته اند که علاوه بر حفظ محیط زیست، کاربر را از تیوب پلاستیکی خلاص می کند.

سالانه صدها میلیون بسته خالی خمیر دندان در دنیا وارد زباله دان ها می شوند. تیوب خمیر دندان از چندین لایه پلاستیک، پلیمر و رزین ساخته شده و قابل بازیافت نیست و تجزیه شدنش 500 سال طول می کشد.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر نیشابور استان خراسان

این دو کارآفرین برای مقابله با این معضل، قرص کوچک سفید رنگی ساخته اند که می تواند جایگزین خمیردندان معمولی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر نیشابور استان خراسان - شود. این قرص پس از خرد شدن در دهان کف کرده و کاربر می تواند طبق روال دندان های خود را مسواک کند.

این محصول با شعار تغییر خمیر دندان ها، Change Toothpaste نام گرفته و عاری از فلوراید، گلوتن، محصولات لبنی، آجیل و سویا است و افراد گیاه‌خوار نیز می توانند از آن استفاده کنند.

از مواد تشکیل دهنده این خمیر دندان می توان به دی کلسیم فسفات (Dicalcium phosphate)، اریتریتول (erythritol)، زایلیتول (xylitol)، طعم دهنده نعناعی، سدیم C14-16 الفین سولفونات، بی کربنات سدیم، منتول (menthol)، سیلیسیم دی اکسید (silicon dioxide) و عصاره گیاه Mentha spicata اشاره - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر نیشابور استان خراسان - کرد.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر نیشابور استان خراسان

این دو کارآفرین به نام های Mike Medicoff و Damien Vince، قبل از تولید این خمیردندان با دندانپزشکان - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر نیشابور استان خراسان - و پزشکان مختلف مشورت کرده اند تا از بی ضرر بودن مواد تشکیل دهنده آن برای کودکان و بزرگسالان مطمئن شوند.

خمیردندان قرص شکل در بسته های 65 عددی سازگار با محیط زیست و با قیمت 9.95 دلار وارد بازار خواهد شد. همانطور که گفته شد این محصول عاری از فلوراید است اما سازندگان قول داده اند تا به زودی نمونه حاوی فلوراید را نیز بسازند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone