🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25976.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

اولین گوشی دنیا با اسنپدراگون 865 معرفی شد: ZTE اکسون 10s پرو 5G

کمپانی ZTE از اکسون 10s پرو 5G رونمایی کرد. این گوشی با بهره مندی از چیپست اسنپدراگون 865، پشتیبانی از 5G دو حالته مستقل و غیر مستقل، وای فای 6 و رم LPDDR5 سال آینده ...

کمپانی ZTE از اکسون 10s پرو 5G رونمایی کرد. این گوشی با بهره مندی از چیپست اسنپدراگون 865، پشتیبانی از 5G دو حالته مستقل و غیر مستقل، وای فای - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سنقر استان کردستان - 6 و رم LPDDR5 سال آینده میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

«Feng Xu»، مدیرعامل بخش موبایل کمپانی ZTE در حالی که گوشی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سنقر استان کردستان - اکسون 10s پرو 5G را در دست گرفته بود، آن را معرفی کرد.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سنقر استان کردستان

رندرها و - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سنقر استان کردستان - تصاویر زنده منتشر شده - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سنقر استان کردستان - از این گوشی نشان می دهند که این محصول تفاوت چندانی با نسل قبلی خود یعنی گوشی اکسون 10 پرو 5G نداشته و پیش بینی می شود با شروع قیمت کمتر از 450 دلار به بازار عرضه شود.

اکسون 10s پرو 5G در کنار چیپست قدرتمند اسنپدراگون 865، از حافظه رم LPDDR5 برخوردار بوده و حافظه داخلی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سنقر استان کردستان - آن از استاندارد UFS3.0 پشتیبانی می کند. کمپانی چینی مورد بحث علاوه بر رونمایی از این گوشی، موتور بهبود دهنده هوش مصنوعی Z-Booster 2.0 را نیز معرفی کرد که به کمک هوش مصنوعی به اجرای روانتر بازی ها و اپ ها کمک می کند.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سنقر استان کردستان

اکسون 10s پرو 5G برای اولین بار با رابط کاربری MiFavor 10 که بر مبنای اندروید 10 توسعه داده شده، به بازار عرضه می شود. این گوشی اولین محصول کمپانی ZTE است که با این رابط کاربری و آیکون های جدید، دارک مود، ژست های حرکتی، کنترل شبکه و قابلیت های متعدد دیگر به بازار عرضه می شود.

از - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سنقر استان کردستان - آنجا - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سنقر استان کردستان - که گوشی مورد بحث از اینترنت 5G پشتیبانی می کند، کاربر می تواند بسته به پوشش شبکه در مکان های مختلف، - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سنقر استان کردستان - فقط - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سنقر استان کردستان - به اینترنت 5G متصل شده و یا از آن صرف نظر کند. کمپانی ZTE مدعی شده این گوشی با 175 گرم وزن و 7.9 میلیمتر - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سنقر استان کردستان - ضخامت، یکی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سنقر استان کردستان - از باریک ترین گوشی های 5G بازار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone