🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  2. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25967.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

حسگر 144 مگاپیکسلی سامسونگ با فناوری 14 نانومتری در راه است

سامسونگ در کنفرانس IEDM 2019 از فناوری 14 نانومتری FinFET برای حسگر تصویر 144 مگاپیکسلی رونمایی کرد. حسگرهای تصویر برای عمل کردن به ولتاژ بالا (2 ولت و بیشتر) نیاز دارند و سازندگان چیپست برای ...

سامسونگ در کنفرانس - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سنندج استان کردستان - IEDM 2019 از فناوری 14 نانومتری FinFET برای حسگر تصویر 144 مگاپیکسلی رونمایی کرد.

حسگرهای تصویر برای عمل کردن به - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سنندج استان کردستان - ولتاژ بالا (2 ولت و بیشتر) نیاز دارند و سازندگان چیپست برای کاهش مصرف باتری و گرما، به دنبال پایین ترین ولتاژ ممکن هستند.

بر اساس آنچه محققان سامسونگ می گویند، تکنولوژی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سنندج استان کردستان - 14 نانومتری FinFET در حسگر - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سنندج استان کردستان - تصویر 144 مگاپیکسلی کاهش مصرف انرژی 42 درصدی را در عکس برداری با نرخ 10 فریم بر ثانیه به ارمغان می آورد. برای سنسور 12 مگاپیکسلی که با نرخ 30 الی 120 فریم بر ثانیه فیلم برداری می کند، میزان صرفه جویی در انرژی تا 37 درصد خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سنندج استان کردستان

جدیدترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون 865 حداکثر از سنسورهای 200 مگاپیکسلی پشتیبانی می کند؛ بنابراین بعید نیست که سامسونگ در آینده نزدیک از - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سنندج استان کردستان - سنسور 144 مگاپیکسلی خود رونمایی کند.

با استناد به شایعاتی که قبلاً منتشر شده اند گلکسی اس 11 پلاس دوربین 108 مگاپیکسلی خواهد داشت، بنابراین احتمال اینکه این گوشی با سنسور 144 مگاپیکسلی داشته باشد، - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سنندج استان کردستان - بسیار کم است. البته احتمال دارد سامسونگ از سنسور - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سنندج استان کردستان - 144 مگاپیکسلی در گلکسی نوت 11 پلاس استفاده کند.

سامسونگ از سری گلکسی اس 11 در 18 فوریه سال 2020 (29 بهمن) رونمایی خواهد کرد. گلکسی اس 11 پلاس احتمالاً پنج دوربین خواهد داشت که شامل دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، فوق عریض، دو دوربین تله فوتو (یکی با فناوری پریسکوپ با بزرگنمایی اپتیکال 5 برابری) و سنسور زمان پرواز (ToF) می شوند.

گلکسی اس 11 پلاس به کمک سنسور 108 مگاپیکسلی و دوربین های تله فوتو می تواند بزرگنمایی هیبریدی 50 برابری و زوم دیجیتال 100 برابری را ارائه کند. البته دیروز خبری منتشر شد که از دوربین چهارگانه در گلکسی اس 11 پلاس خبر می داد. حال باید صبر کرد و دید پرچمدار بعدی سامسونگ با چند دوربین روانه بازارها می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone