🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  2. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35634.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

روش جدید هکرها هزینه بالایی را به قبض موبایل کاربران اندروید تحمیل می کند

اگر تصور می کنید با دانلود قانونی اپلیکیشن ها از فروشگاه گوگل پلی از حمله هکرها در امان هستید، سخت در اشتباهید، چون هکرها موفق شده اند هزینه های بالایی را به قبض موبایل حداقل ...

اگر تصور - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - می کنید با - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دانلود قانونی اپلیکیشن ها از فروشگاه گوگل پلی از حمله هکرها در امان هستید، سخت در اشتباهید، چون هکرها موفق شده اند هزینه های بالایی را به قبض موبایل حداقل 50 هزار کاربر اندروید تحمیل کنند.

بنا بر اعلام شرکت امنیتی مک آفی، حداقل 15 اپ اندروید به طور مجدد بسته - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بندی شده اند تا مخفیانه اقدام به ثبت نام کاربران در سرویس های پرداخت پریمیوم کنند. در لیست منتشر شده نا اپ های Qrcode Scanner ،Cut Ringtones 2018 و Despacito Ringtone به چشم می خورند. برخی از این اپ ها تا چند ده هزار بار روی دستگاه های اندرویدی نصب شده اند.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی
سه مورد از اپ های آلوده

کمپین هک مورد بحث اولین بار توسط «AsiaHitGroup Gang» به راه افتاد. متخصصین مک آفی مدتی بود که آن را زیر نظر داشتند و - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دریافته بودند که این نام حداقل از اواخر سال 2016 فعال بود و در ابتدا کاربرانی در مالزی و تایلند را هدف قرار داده بود. این گروه در شروع فعالیتشان از اینستالر (نصب کننده برنامه) تقلبی به نام Sonvpay.A بهره می بردند که - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - تظاهر می کرد اپ های محبوب را از بیرون گوگل - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - پلی دانلود می کند.

البته در پشت پرده با ارسال - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - پیام کوتاه به شماره هایی، اقدام به مشترک کردن حداقل 20 هزار کاربر در سرویس های پرداختی کرده بود. این تنها شروع ماجرا بود؛ در نوامبر 2017 (آبان تا آذر سال 96) کمپین دوم این گروه از طریق گوگل پلی، کاربران مالزی، روسیه و تایلند را هدف قرار داد. در این کمپین گروه مورد بحث، اینستالر اپلیکیشن تقلبی اولیه را تغییر دادند و نام ,Sonvpay.B روی آن گذاشتند.

به این ترتیب موفق شدند از اپ هایی بسیار آشنا سوء استفاده - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کرده و ظاهر آنها را تقلید کنند. این بار هم روش مبتنی بر پیام کوتاه مشابهی به کار می رفت که در نهایت هزینه های خدمات را در قبض موبایل کاربران اضافه می کرد.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی
اپ های اینستالر تقلبی، ولی به ظاهر قانونیِ فیسبوک و گوگل پلی که از کاربر تقاضای پرداخت می کنند.

سومین کمپین در ژانویه 2018 (دی تا بهمن سال - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - 96) آغاز شد و این بار اهداف، گوشی هایی از کشورهای قزاقستان و مالزی بودند که به گوگل پلی دسترسی داشتند. البته دیگر خبری از تولید اپ های تقلبی نبود و در عوض گروه مذکور اپ های اندرویدی قانونی را با نوع سوم ابزار خود با نام ,Sonvpay.C همراه کرده بودند که در خفا اقدام به مشترک کردن کاربران در سرویس های پرداختی می کرد. البته اپ هیچ نشانه ای از تهدید را از خود بروز نمی داد ولی نیاز به دسترسی به پیام های کوتاه داشت. به عبارتی عملکرد آن کاملاً عادی به نظر می رسید.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی
لیستی از اپ های آلوده به همراه نام بسته و - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - تعداد نصب آنها

به این - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ترتیب کاربر بدون اینکه اعلامی را مشاهده کند، در سرویس های هزینه دار عضو می شد. علاوه بر این پیام به روز رسانی تقلبی در اپ ها به کاربر نشان داده می شد، که وقتی کاربر با آن موافقت می کرد ,Sonvpay.C اقدام به مشترک کردن او در خدمات هزینه دار می کرد؛ خدماتی که در نهایت هزینه اش روی قبض موبایل اضافه می شد. البته اگر هم کاربر با آن موافقت نمی کرد باز هم ممکن بود هزینه ای روی قبضش اعمال - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شود.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی
نمونه ای از یک اعلان به روز رسانی تقلبی در اپ های مورد بحث. جالب تر اینکه به کاربر اطلاع داده می - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شود که رد کردن آن نیز به معنی قبول کردن شرایط و ضوابط خواهد بود.

یکی از مشکلاتی که این گونه خدمات دارند این است که کاربر تا زمانی که در انتهای ماه قبض خود را مشاهده نکند، از آنها مطلع نمی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شود، البته - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شرایط برای کاربران اعتباری کمی فرق می کند. مک آفی در مورد اپ های آلوده به ,Sonvpay.C به گوگل اطلاع داده و اکنون - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - این اپ ها از گوگل پلی حذف شده اند. البته یکی از آنها مدتی بعد دوباره به گوگل پی بازگشت و مجدداً توسط گوگل حذف شد.

به گزارش وبسایت دیجیتال ترندز متأسفانه به نظر می رسد AsiaHitGroup Gang - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - قرار است با کمپین چهارم خود باز گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone