🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  4. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41733.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اچ پی کامپیوتر رومیزی EliteOne 1000 را با قابلیت تعویض نمایشگر معرفی کرد

شرکت اچ پی (HP) امروز از کامپیوتر رومیزی آل-این-وان جدیدی به نام EliteOne 1000 G1 رونمایی کرد که برخلاف دستگاه های مشابه، می توان مانیتور آن را با نمونه های مشابه تعویض نمود یا حتی ...

شرکت اچ پی (HP) امروز از کامپیوتر رومیزی آل-این-وان جدیدی به نام EliteOne 1000 G1 رونمایی کرد که برخلاف دستگاه های مشابه، می توان مانیتور آن را با نمونه - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - های مشابه تعویض نمود یا حتی چند نمایشگر را در کنار هم به به کار گرفت.

سری کامپیوترهای - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - Elite 1000 همراه با سه مدل مانیتور عرضه می شوند: 23.8 اینچی با رزولوشن تمام اچ دی (لمسی یا ساده)، 27 اینچی با رزولوشن 4K، و 34 اینچی خمیده با - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - رزولوشن WQHD. در صورت - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نیاز می توانید - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - مانیتور دلخواه خود را انتخاب کرده یا آن را تعویض نمایید.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

از - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نظر سخت افزاری، قوی ترین مدل این کامپیوتر رومیزی به پردازنده Core i7 اینتل، 32 گیگابایت حافظه رَم DDR4 و - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - 1.5 ترابایت حافظه SSD مجهز می شود.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

آل-این-وان EliteOne 1000 از فناوری صوتی میدان دور و بلندگوهای ساخته شده توسط شرکت بنگ اند اولافسن (B&O) برای برقراری ارتباط با دستیار صوتی کورتانا بهره می گیرد. اچ پی این دستگاه را به قابلیت های امنیتی مانند SureStart و WorkWise نیز مجهز کرده.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

قابلیت جدید این دستگاه PhoneWise نام دارد. اچ پی می گوید این راهکار مبتنی بر ویندوز به شما اجازه می دهد از طریق کامپیوتر شخصی به برقراری تماس یا ارسال پیام متنی بپردازنی. این اپلیکیشن روی هر دو سیستم عامل iOS - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - و اندروید کار می کند.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

گفتنیست مدل - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - 23.8 اینچی و 27 اینچی کامپیوتر دسکتاپ EliteOne 1000 اچ پی به ترتیب با قیمت پایه 1259 و - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - 1499 دلار، از اواخر ماه جاری میلادی وارد - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - بازار خواهند شد. عرضه مدل 34 اینچی خمیده به ماه نوامبر موکول شده و هنوز قیمت آن مشخص نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone