🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  4. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  5. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42497.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

پتنت جدید اپل به حسگرهایی برای برقراری ارتباط میان خودروها اشاره دارد

بر اساس اطلاعات موجود در یکی از پتنت های اخیر اپل، این کمپانی ایده توسعه حسگرهایی را در ذهن دارد که توانایی برقراری ارتباط میان خودروها را فراهم خواهند کرد. [digipullqoute place="right"]سیستم پیشنهادی اپل همین ...

بر اساس اطلاعات موجود در یکی از پتنت های اخیر اپل، این کمپانی ایده توسعه حسگرهایی را در ذهن دارد که توانایی برقراری ارتباط میان خودروها را فراهم خواهند کرد.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

سیستم پیشنهادی اپل همین - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - حالا هم در برخی از اتومبیل های رده بالا وجود دارد

سنسورهای مورد بحث که به احتمال زیاد - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - از فناوری بلوتوث کوتاه برد برخوردارند، با حسگرهای موجود در سایر خودروها و همچنین GPS ارتباط برقرار کرده، و وجود موانع و همچنین حرکت اتومبیل ها را در نمایشگری به - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - راننده نشان - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - می دهند. البته پتنت مورد بحث هیچ اشاره ای به خودروهای خودران نداشته، و بیشتر شبیه به ترکیبی از حسگرها و سیستم های مختلف برای کمک به راننده است که در حال حاضر نیز در برخی از اتومبیل های رده بالا وجود دارند.

هرچند باید توجه داشت که در صورت جدی بودن اپل برای تولید اتومبیل یا سیستم های مربوطه، توسعه بومی چنین حسگرهایی از اهمیت بالایی برخوردار بوده - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - و شرکت را از فناوری سایر رقبا بی نیاز می کند.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

لازم به ذکر است که پیش از این کمپانی هایی مانند کوالکام و Broadcom نیز اقدام به توسعه سیستم های مشابهی با استفاده از بلوتوث، وای فای و شبکه های مخابراتی کرده اند و در سال 2002 - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - نیز، کنسرسیومی تحت عنوان «CAR 2 CAR» برای فناوری های برقراری ارتباط میان خودروها تأسیس شده - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بود.

گفتنی است بر اساس گزارش سازمان ملی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - امنیت بزرگراه های آمریکا، سیستم های ارتباطی خودرو به خودرو تا 80 درصد احتمال وقوع و شدت خسارات وارده را در تصادفات (به استثناء موارد استفاده از الکل) کاهش می دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone