🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  2. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  3. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  5. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32119.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

تلویزیون‌های تولید ایران «جی پلاس»؛ راهکار گلدیران برای عبور از دوران رکود و تحریم

شنیده‌های دیجیاتو حاکی از آن است که شرکت «گلدیران»، نماینده ال‌جی در ایران، مشغول توسعه برند جدیدی از تلویزیون‌ به نام «جی پلاس» است و تصمیم دارد در آینده نزدیک این محصولات را به عنوان ...

شنیده‌های دیجیاتو حاکی - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - از آن است که شرکت «گلدیران»، نماینده ال‌جی در ایران، مشغول توسعه برند جدیدی از تلویزیون‌ به نام «جی پلاس» است و تصمیم دارد در آینده نزدیک این محصولات را - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به عنوان یک برند داخلی وارد بازار تلویزیون کشور کند؛ بازاری که به دلیل کشیده شدن ترمز واردات، نه محصول آنچنانی در آن باقی مانده و نه خریداران با توجه به قیمت تلویزیون‌های خارجی، آن علاقه قبلی را برای خرید دارند.

تلویزیون‌های جی پلاس با گارانتی گلدیران اسفند ماه از راه می‌رسند

«حسین تنهایی»، قائم مقام شرکت گلدیران در گفتگو با دیجیاتو این مسئله را تایید و اعلام می‌کند که از اسفند ماه باید منتظر حضور تلویزیون‌های جدید گلدیران به نام «جی پلاس» در بازار باشیم. او - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - در همین رابطه می‌گوید:

«احساس من این است که اگر آدم صبر داشته باشد و کار اصولی - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - انجام - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دهد، محدودیت‌ها باعث خیر و برکت می‌شود. پس از اینکه شرکت ال‌جی متوجه شد که نمی‌تواند به ما کالا بدهد، رضایت داد تا ما بتوانیم برای جلوگیری از تعطیلی کارخانه، به سراغ برندهای دیگر برویم. ما هم به این نتیجه رسیدیم که بهتر است به جای اینکه برویم برندهای مختلف را وارد و تولید کنیم، به سراغ برندی برویم که پایه داخلی داشته باشد. از طرفی هدف‌مان این است که با توجه به تجربه‌ و سوابقی که از تولید محصولات خارجی داریم، بتوانیم کیفیت خوبی را ارائه دهیم. حالا شروع کرده‌ایم و بعضی قطعات را از جاهای مختلف و همچنین داخل کشور تامین کرده‌ایم. برند «جی پلاس» که در اصل «گلدیران پلاس» است را نیز ثبت کرده‌ایم و این محصولات را در - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اسفند ماه و قبل از عید به بازار عرضه می‌کنیم.»

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هریس استان آذربایجان شرقی
حسین تنهایی، قائم مقام شرکت گلدیران

«می‌خواهیم به تدریج نیاز به قطعه خارجی را کاهش دهیم»

قائم مقام شرکت گلدیران در پاسخ به این مسئله که آیا در نهایت با محصولی ایرانی روبه‌رو هستیم یا چینی، به دیجیاتو می‌گوید: «این محصول داخلی است. نکته اینجاست که هیچ‌کدام از کشورهای اروپایی یا آمریکایی که تلویزیون تولید می‌کنند، همه - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - چیز را خودشان تولید نمی‌کنند و بعضی از قطعات را از چین یا کره دریافت می‌کنند. نمی‌شود گفت هیچ قطعه خارجی در جی پلاس به کار نمی‌رود، اما بنایی که داریم این است که به تدریج، نیاز ما به قطعه خارجی کمتر شود. با این حال در هر صورت خودتان هم می‌دانید که ماژول [پنل نمایشگر]، در کل - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دنیا توسط پنج یا شش شرکت تولید می‌شود. شرکت‌هایی مثل سامسونگ و ال‌جی. حتی امروز شرکت‌هایی مثل سونی یا پاناسونیک - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - هم از ماژول همین چند شرکت فعال در این حوزه استفاده می‌کنند. پس - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - منطقی نیست که ما این حجم از سرمایه‌گذاری - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - را برای توسعه ماژول اصلی تلویزیون انجام دهیم و این ماژول از خارج وارد می‌شود.»

«خط تولید را داشتیم؛ بیشترین سرمایه‌گذاری در تحقیق و توسعه بوده است»

تنهایی در پاسخ به این سوال که گلدیران چه حجم از سرمایه‌گذاری برای تولید این تلویزیون انجام داده است، می‌گوید: «ما چون قبلاً [برای محصولات ال‌جی] در زمینه خط تولید و ماشین‌آلاتِ آن، سرمایه‌گذاری سنگینی انجام داده بودیم، از همان سرمایه‌گذاری و خط تولید استفاده شده و خود مسئولینی که در کره بودند نیز کمک کردند تا از نظر فنی، کیفیت محصول جدید، کیفیت بالایی باشد، چون تجربه‌ همکاری با کره‌ای‌ها خیلی برای ما خوب بوده است. حالا ما داریم از همان تجارب، یک محصول باکیفیت توسعه می‌دهیم. اما بیشترین سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق و توسعه انجام شده تا کیفیت متناسب باشد. امیدواریم این محصول مورد رضایت مردم باشد و کمبود - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کالا نیز در بازار کمتر شود.»

قائم مقام گلدیران در خصوص قیمت این تلویزیون نیز می‌گوید که قرار است جی‌ پلاس با رنج قیمتی متناسب‌تر و پایین‌تری از محصولات ال جی در بازار عرضه شود: «جی پلاس یک برند داخلی است و به همین دلیل با قیمتی هم رنج با محصولات داخلی و - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - با گارانتی گلدیران در بازار عرضه می‌شود.»

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

چرخش گلدیران به چین بعد از تحریم‌های کره و محدودیت‌های بانک مرکزی

به نظر می‌رسد اصلی‌ترین دلیلی که گلدیران تصمیم - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - گرفته تا برند و تلویزیون‌های جی پلاس را توسعه دهد، مشکلات - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - در تامین کالا و قطعه از شرکای کره‌ای بوده است. تنهایی اشاره می‌کند که این شرکت‌ها در ۸ ماه اخیر به دلیل تحریم‌ها قادر نبوده‌اند به ایران کالا یا خدمات دهند، هرچند او خبر می‌دهد که این موضوع اکنون برطرف شده است و طرف‌های کره‌ای آمادگی‌شان را برای همکاری مجدد با ایران اعلام کرده‌اند. تنهایی می‌گوید:

«دو بحث وجود داشت. هم تحریم از سوی کره و هم مشکل تخصیص و تامین ارز از سوی بانک مرکزی. به خاطر تحریم‌ها از کره نمی‌توانسیم کالا دریافت کنیم. بعضی از شرکت‌های کره‌ای ۸ ماه است که به ما - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کالا و قطعه - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نداده‌اند. وقتی هم که قطعه نباشد، خط تولید می‌خوابد. ما قطعاتی را که داشتیم، با سختی بسیار تولید و سعی کرده‌ایم به نوعی در بازار عرضه کنیم که کارخانه تعطیل نشود. کارخانه گاهی تا ساعت - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ۱۱ الی ۱۲ ظهر کار کرده‌ است اما هیچ وقت تعطیل نشده است تا کارکنان آن مشغول به کار باشند. به تازگی - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کره‌ای‌ها اعلام کرده‌اند که ما سفارش‌ها از ایران را قبول می‌کنیم و ما هم امیدواریم محدودیت‌های بانک مرکزی برطرف شود. با مدیران حوزه بین‌الملل بانک مرکزی جلساتی داشته‌ام و آنها هم تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا محدودیت‌ها رفع شود. نکته مهم البته این است که ما اگر الان - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اقدامات تامین کالا را انجام دهیم، رسیدن کالا به ایران بین ۲ الی ۳ ماه طول می‌کشد. امیدوارم بتوانیم قطعات‌مان را به موقع برسانیم تا تامین کالا در بازار انجام شود.»

اگرچه قائم مقام گلدیران اشاره می‌کند که ال‌ جی رضایت داده تا برای جلوگیری از تعطیلی کارخانه فعال در ایران، گلدیران به سراغ تولید برند داخلی - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - برود اما به نظر می‌رسد در این میان - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - محدودیت‌هایی نیز وجود دارد. «کاوه مفتخری»، مدیر بازاریابی ال‌جی در ایران در گفتگو با دیجیاتو اشاره می‌کند که قرار نیست محصولات جی پلاس شرکت گلدیران، در فروشگاه‌های ال‌ جی به فروش برسند:

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هریس استان آذربایجان شرقی
کاوه مفتخری، مدیر بازاریابی شرکت ال جی الکترونیکس ایران

«یک شرکت ایرانی به نام گلدیران، مشغول کار روی یک محصول جدید است که پنل‌های آن را از چین وارد کرده است. در نهایت هم این محصول در فروشگاه‌هایی که برندشاپ ال‌جی هستند عرضه نخواهد شد. این محصول در فروشگاه‌هایی که همه برندها در آن فروخته می‌شود یا هایپرمارکت‌ها به فروش خواهد رسید.»

«گلدیران اجازه ندارد جی پلاس را در برندشاپ‌های ال‌جی به فروش برساند»

مفتخری در پاسخ به این سوال که آیا فعالیت جدید شرکت گلدیران در روابط ال جی با گلدیران تاثیرگذار خواهد بود یا خیر، این اتفاقات را در دنیای کسب‌وکار عادی تلقی می‌کند و می‌گوید:

«در حال حاضر خیر، چراکه اساساً تلویزیون‌های جی‌ پلاس قرار است از نظر سطح قیمتی با تلویزیون‌های ال‌جی تفاوت داشته باشد. شرکت «مادیران» هم شریک تجاری ما است و خط تلویزیون را ما به آنها داده‌ایم، اما امروز مشغول تولید تلویزیون‌های «ایکس ویژن» است. این یک مسئله معمول است و حتی خود ال‌جی هم برای پاناسونیک و سونی پنل تولید می‌کند. پس در نهایت در فضای بیزینس، این‌ها اتفاقات غیرمعمولی نیستند. مسئله اینجاست که هیچ‌کدام از اجزای این تلویزیون ارتباطی به ال‌جی‌ ندارد و تنها نقطه - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اشتراک این است که گلدیران به عنوان نماینده ال‌جی در ایران، مشغول اینکار شده است. اجازه هم ندارد تا این محصول را در برندشاپ‌های ال‌جی به فروش برساند چون اساساً برندشاپ متعلق به ال‌جی است.»

اکنون باید منتظر ماند و دید که در نهایت گلدیران، - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - تلویزیون‌های برند جی پلاس را با چه قیمت و کیفیتی به دست مشتری - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ایرانی خواهد رساند.

- تعمیرات مایکروفر بیم در شهر هریس استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone