🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  4. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  5. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38308.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

هواوی: اظهارات ریچارد یو در مورد آمریکا بازتاب دهنده دیدگاه ما نیست

در پی اظهار نظر های اخیر ریچارد یو، مدیر عامل بخش موبایل های هواوی در کنگره جهانی موبایل اخیر، این کمپانی اعلام کرده که برخی از اظهار نظرهای او، بازتاب دهنده دیدگاه های هواوی نیست. ریچارد ...

در پی اظهار نظر های اخیر ریچارد یو، مدیر عامل بخش موبایل های هواوی در - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر نوشهر استان مازندران - کنگره جهانی موبایل اخیر، این کمپانی اعلام - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر نوشهر استان مازندران - کرده - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر نوشهر استان مازندران - که برخی از اظهار نظرهای او، بازتاب دهنده دیدگاه های هواوی نیست.

ریچارد یو هواوی اخیراً در جریان کنگره جهانی موبایل بارسلون اعلام کرده بود که دولت آمریکا و برخی از رقبا از ترس قدرت گرفتن این کمپانی مخابراتی چینی با استفاده از بازی های سیاسی تصمیم گرفته اند که جلوی حضور شرکت یاد شده در آمریکا را بگیرند. در پی این گفته ها، شرکت هواوی اعلام کرده که این اظهار نظر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر نوشهر استان مازندران - آقای یو، بازتاب دهنده دیدگاه های هواوی نیست.

«چِن لیفانگ» رئیس ارتباطات و نایب رئیس ارشد هواوی در این باره در کنگره جهانی موبایل در بارسلون اعلام کرده:

سرزنش کردن طرف - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر نوشهر استان مازندران - های دیگر به علت قبول نکردن ما کار درستی نیست، ما تنها باید بیشتر تلاش کنیم، شفافیت و صداقت خود را حفظ کنیم و منتظر بمانیم تا طرف دیگر با ما ارتباط برقرار کند.

لیفانگ در این - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر نوشهر استان مازندران - باره افزوده که هواوی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر نوشهر استان مازندران - به یو درباره - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر نوشهر استان مازندران - اظهار نظر در مورد آمریکا از طرف کمپانی اجازه نداده بود و با دیدگاه های - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر نوشهر استان مازندران - او موافق نیست.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر نوشهر استان مازندران

هواوی که مقر آن در شنژن چین است، اکنون بزرگترین کمپانی تأمین کننده تجهیزات مخابراتی و سومین برند بزرگ سازنده تلفن های هوشمند در جهان است و میزان فروش موبایل های آن در سطح جهان در سال های اخیر پیشرفت قابل ملاحظه ای را تجربه کرده است.

کمپانی چینی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر نوشهر استان مازندران - یاد شده قصد دارد تا سال 2020 سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری خود را برای اجرای فناوری 5G اپراتورهای مخابراتی سراسر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر نوشهر استان مازندران - جهان فراهم کند. البته دولت آمریکا بارها اعلام کرده که هواوی با - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر نوشهر استان مازندران - دولت چین در ارتباط است و به این ترتیب ایالات متحده همواره از درز اطلاعات این کشور در صورت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر نوشهر استان مازندران - ورود هواوی به بازار کشور نگران بوده است.

پیش از - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر نوشهر استان مازندران - این نیز علی رغم قراردادی که بین هواوی و اپراتور مخابراتی AT&T آمریکا برای فروش تلفن - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر نوشهر استان مازندران - های هوشمند منعقد شده بود، در نهایت قرارداد از سوی اپراتور معلق شد و امید کمپانی چینی برای ورود به بازار آمریکا نقش بر آب شد.

یو، - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر نوشهر استان مازندران - در حالی این ادعا را مطرح کرده بود که نامی از کمپانی هایی که به گفته او بازی های سیاسی را انجام داده اند، نبرده بود.

پیشنهاد می کنیم مطلب ویژه دیجیاتو در مورد هواوی و سال سخت پیش رو را مطالعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سهراب نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
بچه ها به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone