🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  5. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11865.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ احتمالا گلکسی S22 اولترا را به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز نمی‌کند

مدتی می‌شود که شرکت‌ها دوباره روی دوربین با مگاپیکسل بالا تمرکز کرده‌اند و برای مثال از زمان گلکسی S20 اولترا، شاهد استفاده از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در بهترین پرچمدارهای سامسونگ هستیم. در حالی که برخی ...

مدتی می‌شود که شرکت‌ها دوباره روی دوربین با مگاپیکسل بالا - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اسدآباد استان همدان - تمرکز کرده‌اند و برای مثال از زمان گلکسی S20 اولترا، شاهد استفاده از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در بهترین پرچمدارهای سامسونگ هستیم. در حالی که - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اسدآباد استان همدان - برخی شایعات از تجهیز گلکسی S22 اولترا به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی خبر داده بودند، جدیدترین گزارش چنین موضوعی را رد می‌کند.

سامسونگ و شیائومی ظاهرا در حال توسعه یک سنسور دوربین ۲۰۰ - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اسدآباد استان همدان - مگاپیکسلی ایزوسل هستند که اگر اطلاعات اخیر صحت داشته باشند، کره‌ای‌ها از آن در گلکسی S22 اولترا استفاده نخواهند کرد.

به گفته یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «Ice Universe»، سامسونگ همچنان به استفاده از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در این پرچمدار ادامه می‌دهد. به نظر می‌رسد - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اسدآباد استان همدان - کره‌ای‌ها از - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اسدآباد استان همدان - نسل سوم - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اسدآباد استان همدان - سنسور ایزوسل HM3 در این پرچمدار جدید استفاده خواهند کرد که البته آن را بهبود می‌دهند.

در - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اسدآباد استان همدان - حال حاضر گلکسی S21 اولترا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ایزوسل HM3 در بازار حضور دارد که اگرچه عملکرد مناسبی از خودش نشان می‌دهد، اما همچنان برخی کاربران امیدوارند سامسونگ برای نسل بعدی‌اش به سراغ دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی برود.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر اسدآباد استان همدان

استفاده از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی بجای ۲۰۰ مگاپیکسلی در گلکسی S22 اولترا مزایا و معایبی دارد. اول از همه می‌دانیم که مگاپیکسل بیشتر به معنای کیفیت بالاتر نیست و ظاهرا سامسونگ بجای ورود دوباره به جنگ مگاپیکسل‌‌ها، می‌خواهد بیشتر روی کیفیت تمرکز کند.

اما از سوی دیگر سامسونگ اولین شرکتی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اسدآباد استان همدان - نخواهد بود که از جدیدترین فناوری‌هایش در محصولاتش استفاده می‌کند و چنین موقعیتی را در اختیار شرکت‌های دیگر قرار خواهد داد. این احتمال وجود دارد که اولین گوشی با چنین دوربینی اواخر سال جاری میلادی از سوی شیائومی معرفی شود تا زودتر از رقیب کره‌ای خود، لقب اولین سازنده گوشی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی را تصاحب کنند.

نظر شما درباره دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در گوشی‌های هوشمند چیست؟ آیا - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اسدآباد استان همدان - سامسونگ باید برای نسل بعدی پرچمدارش به سراغ آن برود یا دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اسدآباد استان همدان - برای گوشی‌ها کفایت می‌کند؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خاتونک نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام آیا جسارتا منطقه شهرک فرهنگیان اسدآباد اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در شهرک فرهنگیان شهر اسدآباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone