🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  2. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  3. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43547.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

اینتل مدل های جدیدی به پردازنده های نسل هفتم خود اضافه کرد

اینتل اخیراً اسناد مربوط به نسل هفتم از پردازنده های خود را در وبسایتش بروزرسانی کرده که نشان می دهد مدل های جدیدی قرار است به سری Core i3، KBL-U و حتی Xenon اضافه شوند. در حال حاضر ...

اینتل اخیراً اسناد مربوط به نسل هفتم از پردازنده های خود را در وبسایتش بروزرسانی کرده که نشان می دهد مدل های جدیدی قرار است به سری Core i3، KBL-U و حتی Xenon اضافه شوند.

در حال حاضر سری Core i3 از ضعیف ترین مدل به نام 7100T آغاز می شود و در نهایت - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - به مدل 7350K می رسیم که از - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - قابلیت اورکلاک شدن - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - هم پشتیبانی می کند. اما بر اساس لیست موجود در سایت اینتل قرار است مدل های جدیدی با نام های 7120، 7120T، 7320T - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - و 7340 به این مجموعه اضافه شود که البته تنها تفاوت آنها با مدل های فعلی، ۱۰۰ مگاهرتز افزایش فرکانس کاری به حساب می آید.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

پردازنده های موبایل اینتل با توان طراحی گرمایی ۱۵ وات که در بسیاری از لپ تاپ های اخیر بازار مشاهده می - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کنیم هم - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ۴ عضو تازه وارد دارند، ۲ مدل i3، یک i5 و یک i7.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

در نهایت - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - به مدل - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - جدید Xeon E3-1285 v6 می رسیم که فرکانس کاری آن ۲۰۰ مگاهرتز در حالت عادی و در حالت توربو ۳۰۰ مگاهرتز افزایش یافته است، هرچند توان طراحی گرمایی هم نسبت به مدل فعلی یعنی E3-1280 v6 حدود ۱۹ وات بیشتر شده و به ۹۱ وات رسیده است.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

ناگفته نماند که - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - این مدل جدید احتمالاً همان نسخه ای باشد که بالاخره قرار است در iMac های جدید اپل - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - مورد استفاده قرار گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone