🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  2. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43546.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

جام جهانی هوش مصنوعی با فوتبالیست های مجازی در کره برگزار می شود

مدتی است گوگل با راه اندازی پروژه AlphaGo بهترین بازیکنان بازی Go را در سراسر جهان به وسیله هوش مصنوعی شکست می دهد و حالا کم کم نوبت به بازی های دیگر هم رسیده است. موسسه KAIST در کره جنوبی برای ...

مدتی است گوگل با - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - راه اندازی پروژه AlphaGo - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بهترین بازیکنان بازی Go را در - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - سراسر جهان به وسیله هوش مصنوعی شکست می دهد و حالا کم کم نوبت به بازی های دیگر هم رسیده است.

موسسه KAIST در کره جنوبی برای این منظور مسابقاتی موسوم به جام جهانی هوش مصنوعی ترتیب داده که اواخر سال جاری میلادی بین دانشجویان این کشور برگزار می شود.

سخنگوی موسسه KAIST می گوید برای حضور در این مسابقات لازم است با استفاده از هوش مصنوعی یک تیم مجازی طراحی کنید که دارای بازیکن های مختلف در موقعیت دروازه بان، دفاع و حمله باشد.

این البته پایان کار نیست و هوش مصنوعی طراحی شده به دست شرکت کنندگان باید قادر باشد حتی پس از مسابقه هم آن را به - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - شکل تخصصی مثل یک کارشناس واقعی تحلیل کند.

فوتبال قبل از این هم به عنوان ابزاری برای رقابت و - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - پیشرفت در - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - زمینه هوش مصنوعی مورد استفاده قرار گرفته است، از جمله مسابقات موسوم به روبو کاپ یا جام - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - جهانی روبات ها که سابقه برگزاری آن به سالها پیش می رسد.

ناگفته نماند که در حال حاضر شرکت در این - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - مسابقات تنها برای دانشجویان کره ای مقدور است، اما برگزار کننده می گوید از نیمه اول سال ۲۰۱۸ امکان شرکت کردن تیم های بین المللی هم وجود خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone