🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43552.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

چوب حراج ناسا به میلیون ها دلار از یادگاری های به جا مانده از سفر به ماه

دوست دارید یکی از کیف های مخصوص جمع آوری نمونه خاک از سطح کره ماه را در اختیار داشته باشید؟ مخزن هلیوم یکی از سفینه های آپولو چطور؟ یا حتی اسناد و مدارک واقعی مربوط ...

دوست دارید یکی از کیف های مخصوص جمع آوری نمونه خاک از سطح کره ماه را در اختیار - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - داشته باشید؟ مخزن هلیوم یکی از سفینه های آپولو چطور؟ یا حتی اسناد و مدارک واقعی مربوط به آموزش فضانوردان در پروژه قدم گذاشتن انسان بر ماه. اینها برخی از اقلامی هستند که واقعاً قرار است به زودی در حراج Space Exploration سایت eBay برای فروش گذاشته شوند.

این حراج درست ۴ روز دیگر یعنی در چهل و هشتمین سالگرد فرود سفینه آپولو - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ۱۱ ناسا روی سطح ماه آغاز می شود و در آن ۱۷۳ قطعه برای مزایده در - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نظر - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - گرفته شده که هر - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - یک بین ۲.۹ تا ۵.۳ میلیون دلار ارزش دارند.

برخی از این اقلام عکس های امضاً شده و لوازم جزئی و کوچک هستند و برخی دیگر به تنهایی از ارزش بسیار بالایی برخوردار هستند، - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - از جمله کیفی که در سال ۱۹۶۹ فضانوردان پس از - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - پیاده شدن از آپولو ۱۱ نخستین نمونه های سنگ و خاک را از سطح ماه درون آن قرار دادند.

جالب اینکه این کیف سالها گم شده بود تا اینکه پلیس آمریکا در یک یورش آن را کشف کرد و کمی بعد این کیف در یک حراج به قیمت ۹۹۵ دلار به فروش رسید.

در پی این حراج ناسا لب به اعتراض گشود که چنین اقلامی باید برای عموم به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نمایش گذاشته شوند، نه اینکه در - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - پستوی یک مجموعه دار شخصی خاک بخورند. سیستم قضایی آمریکا هم با حمایت از این طرز فکر مزایده پیشین را باطل کرد.

در ادامه از شما دعوت می کنیم تصویر برخی از اقلام جالب که برای فروش در حراج eBay در نظر گرفته - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - شده اند را مشاهده فرمایید.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی
کیف مشهوری که نیل آرمسترانگ نخستین نمونه های خاک ماه را با آپولو ۱۱ درون آن به زمین آورد. هنوز مقدار کمی از این خاک درون کیف وجود دارد - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - و این تنها نمونه موجود است که می توان مالکیت آن را به شکل شخصی درآورد.
  • تخمین ارزش: بین ۲ تا ۴ میلیون دلار
تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی
پوشش محافظ حرارتی مربوط به لباس فضانوردی Gemini G1C که در سال ۱۹۶۲ توسط شرکت David Clark به شکل اختصاصی برای Gus Grissom ساخته شده بود.
  • تخمین ارزش: بین ۴۰ تا ۶۰ هزار دلار
تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی
دفترچه برنامه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کامل پرواز سفینه آپولو ۱۳ که نوشته هایی از - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - فضانوردان این پروژه را در خود دارد
  • تخمین ارزش: بین ۳۰ تا ۴۰ هزار دلار

نمونه هایی از نقاشی های - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - داخل - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دفترچه:

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی
نشان های مورد استفاده روی لباس های فضانوردان در ماموریت ها که از سال ۱۹۶۷ استفاده از آنها آغاز شد
  • تخمین ارزش: بین ۱۲۰۰ تا ۱۸۰۰ دلار
تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی
عکس رنگی امضا شده - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - از Buzz Aldrin
  • تخمین ارزش: بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار
تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی
عروسک مدل فضانورد از شخصیت مشهور اسنوپی که در سال ۱۹۶۹ به سفارش آمریکا
  • تخمین ارزش: بین ۲ تا ۳ هزار دلار
تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی
کارت های مورد نیاز برای تردد در ایستگاه های ناسا حین انجام پروژه های آپولو
  • تخمین ارزش: بین ۱۲۰۰ تا ۱۸۰۰ دلار
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone