🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  2. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  5. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43553.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

آلفابت و کنترل جمعیت پشه های بیماری زا با رهاسازی 20 میلیون پشه در کالیفرنیا

شرکت «Verily» از زیرمجموعه های کمپانی آلفابت، قصد دارد در طول تابستان 20 میلیون پشه مهاجم «Aedes Aegypti» که در طبیعت ناقل ویروس هایی نظیر زیکا و دِنگی (تب استخوان شکن) هستند را در یکی ...

شرکت «Verily» از - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - زیرمجموعه های کمپانی آلفابت، قصد دارد در طول تابستان 20 میلیون پشه مهاجم «Aedes Aegypti» که در طبیعت ناقل ویروس هایی نظیر زیکا و دِنگی (تب استخوان شکن) هستند را در یکی از شهرهای کالیفرنیا - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - رهاسازی کند.

البته این پشه ها همگی نر بوده و ساکنین شهر - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - «Fresno» را نیش نمی زنند (همان طور که احتمالاً می دانید فقط پشه های ماده از خون سایر موجودات تغذیه می کنند). در ضمن تمام پشه هایی که رهاسازی می شوند، به باکتری «Wolbachia» آلوده بوده و در نتیجه عقیم هستند.

پروژه مورد بحث در راستای سنجش عملکرد روش جدید برای کنترل جمعیت حشرات طی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - 20 هفته طراحی شده و به گفته محققین، موجب کاهش جمعیت پشه ها و در نتیجه کاهش احتمال انتقال بیماری توسط این حشرات موذی می شود.

 

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران
محفظه پرورش و نگهداری Verily برای پشه ها

بر اساس اظهارات مسئولین طرح، رهاسازی پشه های مورد بحث و جفت گیری - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - آنها با پشه های موجود در طبیعت، موجب به وجود آمدن تخم های نابارور - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - شده و در زمان اندکی جمعیت گونه «Aedes Aegypti» را شدیداً کاهش خواهد داد.

بنیاد بیل و ملیندا گیتس قبلاً در مقیاس کوچکتری این روش را آزمایش کرده بود

لازم به ذکر است که چنین ایده ای قبلاً توسط بنیاد «بیل و ملیندا گیتس» نیز برای کنترل جمعیت پشه ها مورد استفاده قرار گرفته بود؛ اما Verily موفق شده با استفاده از متدهای جدید آلفابت برای تفکیک جنسیتی و همچنین طراحی محفظه های ویژه ای - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - برای پرورش و نگهداری پشه ها، روش مورد اشاره را در - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مقیاس 25 برابری به مرحله اجرا بگذارد.

گفتنی است نمونه های عقیم سازی شده از طریق ون های مخصوصی با برچسب «Debug Fresno» و همچنین چند ایستگاه ثابت، با الگوریتم ویژه ای جهت توزیع متوازن، در سطح شهر رهاسازی خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone