🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  2. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  4. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  5. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43550.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

بلومبرگ: ریزر موبایل گیمینگ می‌سازد

«ریزر»، شرکتی که نامش با محصولات و لوازم جانبی مربوط به حوزه گیمینگ گره خورده، تصمیم دارد تا موبایلی هوشمند توسعه داده و آن را راهی بازار کند. جالب است بدانید که همین شرکت مدتی پیش خبر ...

«ریزر»، شرکتی که نامش با محصولات و لوازم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - جانبی مربوط به حوزه گیمینگ گره خورده، تصمیم دارد تا موبایلی هوشمند توسعه داده و آن را - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - راهی بازار کند. جالب است بدانید که همین شرکت مدتی پیش خبر داده بود که می خواهد در ماه اکتبر سال میلادی جاری، وارد بازار بورس هنگ کنگ شده و سهامش - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - را به شکل عمومی عرضه کند.

حالا و در این - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - میان بلومبرگ - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - به نقل از منابع ناشناس خود گزارش می دهد که ریزر تصمیم گرفته تا موبایلی هوشمند توسعه دهد و بخشی از هزینه های این کار را هم از سرمایه هایی که از طریق فروش سهام به دست می آورد، تامین نماید.

بر اساس همین گزارش، ریزر برآورد می کند که می تواند با عرضه عمومی سهام، سرمایه ای ۳ الی ۵ میلیارد دلاری به دست آورد که رقم قابل توجهی در بین بورس‌بازی سال های اخیر استارتاپ ها و شرکت های تکنولوژیک است.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

مدیرعامل ریزر قبلاً عنوان کرده بود که در سه سال اخیر، موفق به فروش محصولاتی به ارزش یک میلیارد دلار شده و با شرکت های بزرگی مانند اینتل همکاری داشته است.

ریزر به ارائه محصولات با کیفیت شهرت دارد و همین مسئله، تصمیم اخیر (و البته غیر رسمی) این شرکت در خصوص توسعه یک موبایل را در جایگاه قابل توجهی قرار می دهد. البته استراتژی های بعدی ریزر هم در نوع خود تعیین کننده هستند. - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - این شرکت رابطه ای عالی با اینتل دارد و شاید بخواهد از پردازنده های این کمپانی در موبایل گیمینگ خود بهره گیرد. از سوی دیگر اینتل هم سال هاست که به دنبال یافتن موقعیتی مناسب برای ورود به دنیای اسمارت فون هاست.

شرکت ریزر استعدادهای لازم برای توسعه یک موبایل را هم اکنون در داخل مجموعه اش دارد. اگر به خاطر - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - داشته باشید، مدتی پیش بود که استارتاپ «Nextbit»، سازنده موبایل Robin را خریداری کرد و به مجموعه خود افزود.

شاید بد نباشد این مورد را هم در نظر بگیرید که انتظار می رود درآمد کلی از بازار گیمینگ در سال جاری میلادی به ۱۱۷ میلیارد دلار برسید و در چنین بازار بزرگی، جای موبایل های گیمینگ به شدت خالی به نظر می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone