🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  4. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25294.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

سومین تلاش اینتل برای رفع آسیب پذیری Zombieload

اینتل برای سومین بار در کمتر از یک سال وجود چندین آسیب پذیری Zombieload را در پردازنده های خود تأیید کرد. اینتل با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که در هفته های آتی یک به ...

اینتل برای سومین بار - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - در کمتر از یک سال وجود چندین آسیب پذیری Zombieload را در پردازنده های خود تأیید کرد.

اینتل با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که در هفته های آتی یک به روزرسانی امنیتی منتشر می کند که دو آسیب پذیری MDS یا زامبی لود (Zombieload) را برطرف می کند. این شرکت پیش از این دو به روز رسانی دیگر را در ماه های نوامبر و مه سال گذشته میلادی منتشر کرده بود.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان

حفره های جدید برخلاف - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - آسیب - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - پذیری های گذشته که با پچ برطرف - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - شده اند، محدودیت هایی دارند. به عنوان مثال یکی از آنها که L1DES نام دارد، - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - در بعضی از تراشه های جدید اینتل کار نمی کند. علاوه بر این هکر نمی تواند به کمک مرورگر حملات را انجام دهد. اینتل می گوید تاکنون سوء استفاده ای از این آسیب پذیری ها نشده است.

محققان امنیتی، اینتل را به خاطر رویکرد بی نظمی که در پیش گرفته به باد انتقاد گرفته اند. این تراشه ساز اما با کم اهمیت جلوه دادن انتقادات می گوید قدم های بزرگی در جهت - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کاهش آسیب پذیری در پردازنده های خود برداشته است.

آسیب پذیری ZombieLoad به هکرها اجازه می دهد کلیه اطلاعاتی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - که پردازنده به آنها دسترسی داشته را سرقت کنند. این آسیب پذیری از فرآیندی به نام اجرای زودهنگام (Speculative Execution) در اغلب پردازنده های مدرن بهره می گیرد.

اواخر - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خمینی شهر استان اصفهان - آبان ماه امسال پردازنده های Cascade Lake اینتل در معرض آسیب پذیری ZombieLoad 2 قرار گرفتند. اینتل این آسیب پذیری را از نوع TAA خواند و عملکرد آنرا شبیه آسیب پذیری های MDS اعلام کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone